18 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook een zeer rustige baby... slaapt snachts al 6 uur door en overdag hoor ik haar niet...

4 jaar geleden

Jaloers🙈 hier een baby die amper de 3 uur haalt s nachts. S ochtends ook veel wakker en 's middags slaapt hij.

4 jaar geleden

Ze zeggen welleens als je als ouder rust in je hebt en niet gestrest bent dat je kindje dat voelt en zelf ook heel relaxed is.

4 jaar geleden

Reactie op Natascha Denies

Hier ook een zeer rustige baby... slaapt snachts al 6 uur door en overdag h ...
Ik precies het zelfde met snachts😍

4 jaar geleden

Ja hier precies hetzelfde inderdaad, behalve dat we hem dan elke 3 uur zelf wakker moeten maken voor voeding, maar dan is hij nauwelijks wakker te krijgen... Valt ook direct na voedingen weer in slaap, en hele dag door ook aan het slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Chann07

Jaloers🙈 hier een baby die amper de 3 uur haalt s nachts. S ochtends ook v ...
Ahh dat is ook niet fijn...

4 jaar geleden

Reactie op xzga

Ze zeggen welleens als je als ouder rust in je hebt en niet gestrest bent d ...
Ja dat geloof ik inderdaad wel, we zijn over het algemeen wel super relaxed, mijn bevalling was ook heel rustig, maar op dit moment ben ik wel gestrest omdat hij zo rustig is haha

4 jaar geleden

Een bevalling is voor de baby zelf ook vermoeiend. Ik heb daarom dus wel eens begrepen dat baby’s vaak de eerste dagen heel rustig zijn, en veel slapen. Ik zou me er niet te druk om maken, en lekker genieten. 🥰

4 jaar geleden

Wat een mooie naam trouwens!🤗

4 jaar geleden

Zolang de verloskundige en kraamzorg zich geen zorgen maken, zou ik dat zeker zelf ook niet (proberen te) doen!

4 jaar geleden

Hier ook een heerlijke slaapkop hoor! Wees blij😘

4 jaar geleden

Goed dat je het in de gaten houdt, maar zoals andere al zeggen kan het inderdaad gewoon een heel rustig kindje zijn. Of hij moet inderdaad nog flink bijkomen van de bevalling. Ik deed tijdens mijn eerste zwangerschap nog een studie en weet dat ik toen na een paar dagen dacht ohhhh die studie afronden wordt makkie. Na een week of 2 werd dat wel anders want toen was hij steeds langer wakker.

4 jaar geleden

Ik was ook een rustige baby niks aan de hand

4 jaar geleden

Hier ook een slaap hoofdje, ik moet m wakker maken elke 3 uur voor de voeding maar ik weet zeker dat hij zo 6 uur achter elkaar door dut.

4 jaar geleden

Mijn meisje is vandaag 3 dagen oud en ook lekker rustig (zeg ik maar) Het is heel normaal. Ze moet ook bijkomen van de bevalling en ze weet niet anders

4 jaar geleden

Hier ook een lekker rustige en tevreden baby. Wordt zo'n half uur voor de voeding rustig aan wakker. Dan verschonen en flesje; is de ene keer nog wel even daarna wakker en de andere keer valt hij in slaap. Op dag 5 en 6 heeft hij 's nachts een keer 4,5 uur doorgeslapen. Vanacht zelfs 5 en 4 uur doorgeslapen ... heerlijke nacht gehad zelf als ouders zijnde 🤣🤣🤣

6 maanden geleden

En nu is dat gwn normaal!

5 maanden geleden

Ik wil je niet bang maken, maar waarschijnlijk komt dat na de kraamweek. Ze moeten eerst heel erg bijkomen van bevalling. Hadden wij met onze 2e ook. We dachten, wat makkelijk en tevreden. En ja hoor kraamweek voorbij en toen begon ze. Nu is ze wel weer heel makkelijk en rustig hoor (nu 5 maanden)