9 Reacties

4 jaar geleden

Zijn super fijn! Blijft mooi in de was en zit ook goed. Valt wel klein dus neem de maat wat ruimer.

4 jaar geleden

Zoals gezegd valt het kleiner maar de kwaliteit is super. Ben ook fan van de rompers. Hele fijne kwaliteit! Kost wat maar ga ze nu voor mijn derde ook gebruiken en ze zien er nog steeds super goed uit.

4 jaar geleden

Heb er toevallig eentje van mn moeder gekregen in maat 50, maar lijkt echt flink kleiner dan alle andere maat 50 kleertjes die we hebben...

4 jaar geleden

Reactie op Anne161

Heb er toevallig eentje van mn moeder gekregen in maat 50, maar lijkt echt ...
Klopt dit viel mij dus ook op. Maar daardoor blijken het wel weer perfecte pakjes te zijn voor de eerste weken omdat het dan al mooi aansluit

4 jaar geleden

Ze vallen superklein inderdaad. En ze zijn duur. Maar ik koop de rompers wel eens tweedehands omdat ze zo fijn zijn, en dat kan gerust omdat de kwaliteit zo goed is.

4 jaar geleden

Ik koop deze op Vinted!!

4 jaar geleden

Petit Bateau valt precies de maat zelf en idd meer geschikt voor slanke baby’s 🙈

4 jaar geleden

Ik vind de rompers zelf veel te duur omdat je er maar zo kort mee doet, maar heb er een heleboel van familie gekregen die al uit de babyperiode zijn. Daar zitten veel rompers tussen die inmiddels al 9 jaar meegaan!!! En die zien er dus nog spik en span uit. Prijs: nee, kwaliteit: beste die je kunt krijgen!

4 jaar geleden

Ik heb ook het bekende hartjespakje gekocht van petit bateau op vinted! Echt aanrader