3 Reacties

één jaar geleden

Nog geen foto’s op dit moment, maar wij willen binnen nu en een paar maanden het ledikantje omwisselen voor een bed omdat ik in verwachting ben van ons tweede kindje. Wij gaan dan alle meubels verankeren aan de muur zodra we de ‘beste’ kameropstelling hebben. Idealiter geen meubilair waarop geklommen kan worden direct bij het raam (gedeelte dat open kan, en deze ook op slot doen met sleutel). Om de verwarmingsbuizen willen we beschermers van foam wikkelen. Op de gang wil ik denk ik nog een traphekje naar zolder, die hebben we nog niet. De commode en schommelstoel willen we wegdoen zodat hij meer ruimte heeft om te spelen.

één jaar geleden

Wij zijn gelijk toen ik in verwachting was van ons tweede kindje overgestapt naar een groot bed. Hij slaapt sindsdien in een eenpersoonsbed tegen de muur met een bedhekje ervoor. Hij slaapt sindsdien veel beter toevallig, hij draaide zoveel dat hij in het ledikantje steeds wakker werd van zichzelf. Wij hebben een traphekje in de gang waardoor hij niks kan doen als hij de kamer uit zou komen. Heeft ook maanden geduurd voordat hij zijn bedje of kamer zelf uitkwam.

één jaar geleden

Wij zijn toevallig net bezig met de kamer omdat ik eind oktober uitgerekend ben van de 2e. Zal even foto's posten als we verder zijn. Het behang zit er op, kast staat. Nu nog radiatorombouw en bed in elkaar zetten dit weekend. We willen ook een hoekje maken waar hij lekker kan spelen, waarschijnlijk met zo'n ikea constructie, maar dat besluiten we pas als de grootste meubels in elkaar staan.