7 Reacties

één jaar geleden

Hoiii, hier gaat het het goed gelukkig☺️ Ik merk idd hier ook veranderingen in het gedrag van mijn zoontje. Hij keek mij altijd verbaasd aan wanneer ik niesde, maar doet mij nu sindskort na elke keer. Gewoon tussendoor tijdens het spelen ook uit het niets😂Zelfs als mij man vraagt ‘Kerem wat doet mama vaak?’ Begint hij weer🤣 Ik nies elke dag minstens 4-5 keer achter elkaar, heel hard ook nog🙊

één jaar geleden

Hier lig ik ook telkens dubbel om mijn peuter. Haar humor is zo grappig. Ze zit echt in de nee fase en kan daar zelf zo hard om lachen. Ik kan er ook heel hard om lachen dus liggen wij af en toe samen in een deuk. Als ze iets heel lekker vind en ik vraag of het lekker is zegt ze grijnsend nee. Tegenwoordig zeg ik als ik zie dat ze iets lekker vind: Vies he? En dan is het ook nee en dan moet ze echt hardop lachen.

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen. Ik geniet zo als ze 's morgens haar eigen luier in de prullenbak gooit, als ze meerdere keren van de glijbaan gaat, mij nadoet met niezen en neus snuiten of woorden na zegt, bijvoorbeeld 'zo', 'klaar' en 'ayo' (dat betekent hier dag in het Papiaments). Of ze wijst met haar vinger en zegt 'nee nee'. Dat heeft ze op de opvang gezien denk ik. Heerlijk kind!

één jaar geleden

Wij zijn een paar maanden in Latijns Amerika en sinds deze week zegt hij tegen iedereen die het maar wil horen 'holaaaa' en 'ciaoooo'! Wat mensen hier hilarisch vinden met zo'n blond koppie haha. En zelf moet hij er ook om lachen. Echt heerlijk!

één jaar geleden

Ons zoontje knip oogt. Echt waar, zo komisch….trekt hij zijn neusje er helemaal bij op.

één jaar geleden

Ik was een beetje chagrijnig vanwege alle rommel in huis, dus tijdens het opruimen zei ik: 'man,man,man.' Driemaal raden wat mijn peuter nu de hele dag roept 🤣

één jaar geleden

Onze dochter weet heeeel goed wat ze wilt. " nee papa niet doen, mama." "Nee mama, niet doen!" Afgelopen zondag na de hond uitlaten, heeft ze ons naar opa en oma geleidt (wonen paar straten verder) want " nee mama, oma koek!" En als ik naar haar kijk... zo groot opeens ..