5 Reacties

één jaar geleden

Dit soort dingen doet ons zoontje dan niet tot nu toe 😂 Maar hij kan wel kattenkwaad uithalen enz. Dan zeggen we er bijvoorbeeld iets van. En dan verdwijnt ie gauw achter de salontafel. Kijkt ie zo met 1 oog over de rand heen met een smiechterig lachje 🫣😂 Echt een dondersteentje is het wel hoor haha!

één jaar geleden

Oh geweldig dit. 😂 Die van ons vreet ook van alles uit. Echt ben dol op haar maar soms.. Kan je ze wel achter het behang plakken. Aantal voorbeelden: Wij hebben een speelmat op de vloer zo'n eentje met losse stukken van foam. Ze vind het helemaal mooi om die stukjes eruit te halen eraan te likken en dan op de muur te plakken 🤢 Boekjes slopen is hier ook favoriet, op de eettafel kruipen via de stoelen oh en natuurlijk op de bank springen

één jaar geleden

Oh die van ons doet ook af en toe dingen dat ik denk hoe kom je erbij🤣 Zo pleurde hij wel eens via de brievenbus wat speelgoed naar buiten. Of gooit de letters van zijn puzzel achter de bank en vraagt mij daarna ‘where is the abc😮’. Eerst liep ik overal in het huis te zoeken🤦🏻‍♀️😅 Nu weet ik ondertussen waar ik als eerst moet gaan kijken😂

één jaar geleden

Stiekem de kattensnoepjes uit de la pakken en dan een heel bakje of zakje aan de katten willen geven en stiekem door een kier de snoepjes aan de buurkat geven 🙈

één jaar geleden

Al haar stoepkrijtjes in haar opblaasbadje gooien en roeren met haar hark. "Kleuren" met mama's make-up. De hele wc-rol afwikkelen. Expres drinken morsen, zodat ze het kans schoonmaken. Knuffels, speelgoed, kleding, luiers van de trap af gooien. Of door het kattenluik. Kattenbrokjes is de waterbak van de kat doen. Aan alle kruidenpotjes ruiken en ze ondersteboven openmaken. Te pas en te onpas al haar kleren uittrekken. Haar broodje delen met haar knuffel. Resultaat: knuffel onder de pindakaas/jam/appelstroop/hummus.