Dag allemaal,
Zijn er bij jullie nog die last hebben van het middenrif.
Ik ga al enkele weken 2x per week naar de kine om mijn middenrif los te maken. Toch heb ik steeds meer en meer last. Vanavond ben ik hellemaal ingestort. Ik kan me nog niet meer bukken van de pijn.
Nu met en dafalgan en pittenkussen op bed.
Ik weet echt niet hoe ik dit nog 16 weken kan volhouden. Ben op.
Ik heb ook sinds een maand erg veel pijn aan mijn middenrif. Ik ben daardoor grotere bh鈥檚 gaan dragen; mijn eten verdeelt over kleine porties door de heen; ik probeer na het eten ook een beetje te lopen en te bewegen. De pijn is niet weg maar wel beter te verdragen.
Voelt het toevallig alsof er een strakke band om je middenrif zit? Mij komt het niet bekend voor verder. Maar ik zou het sowieso even overleggen met je verloskundige. Misschien dat die tips heeft?
Ik had ook last van mn middenrif. Dit bleek uiteindelijk het maagkuiltje te zijn en was het "gewoon " maagzuur. Maar klapte dubbel van de pijn. Tot ik iets van de verloskundige kreeg om maagzuur te remmen. Nu geen last meer. Misschien dat het ook zoiets kan zijn?
Hier ook het geval. Maar schijnbaar zit mijn baarmoeder al erg hoog, is al best groot. Waarschijnlijk zetten mijn ribben zich iets om ruimte te maken. Ik ben zelf niet zo groot, dus is er iets minder ruimte. Ik doe reiki, wellicht is dat nog een idee.