32 Reacties

2 jaar geleden

Als je weet wat de gedachtegang is weet je ook waar je op kan letten als je achter die gedachtegang staat. Denk je er zelf anders over dan kan je elke klimdriehoek kopen die je zelf wil

2 jaar geleden

Niet helemaal een pikler driehoek, maar ik zat er aan te denken om deze aan te schaffen. Het is eem boog, die je ook als wip kan gebruiken. https://www.etsy.com/nl/listing/700701454/klimboog-accessoires-naar-keuze-klimboog?click_key=6c342e84536b022dbd9c7e87d6679245afb6400c%3A700701454&click_sum=61bdfce5&ref=user_profile&pro=1

2 jaar geleden

Dat artikel klinkt wel als iemand die erover nagedacht heeft, maar ook wel een mening! Wij hebben Ette Tette besteld, hij krijgt hem woensdag 😄

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Ik zou geen ette tette kopen als je twijfelt tussen die en de brubi! De kno ...
Bij het fotootje wat door Lieke N wordt gedeeld lijken de spijlen wel evenwijdig aan elkaar. Is dit zo? Wij willen er ook 1 aanschaffen als verjaardagskado voor 1e verjaardag

2 jaar geleden

Reactie op Happymommy44

Bij het fotootje wat door Lieke N wordt gedeeld lijken de spijlen wel evenw ...
Dat vind ik moeilijk te beoordelen vanaf de foto maar de andere punten in mijn post qua veiligheid zou ik persoonlijk belangrijk vinden.

2 jaar geleden

De spijlen zijn inderdaad wel evenwijdig. Bovenop is er inderdaad de mogelijkheid om op te staan. Wij laten hem echter nooit alleen, zonder toezicht, spelen met het toestel, waardoor ik me geen zorgen maar over de knoppen aan de zijkant of er bovenop klimmen.

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Niet helemaal een pikler driehoek, maar ik zat er aan te denken om deze aan ...
Wij hebben deze gekocht voor zn eerste verjaardag. Nog niet in elkaar gezet, maar vonden hem ook erg leuk 😁

2 jaar geleden

Reactie op boekie

Wij hebben deze gekocht voor zn eerste verjaardag. Nog niet in elkaar gezet ...
Ik ben benieuwd hoe het bevalt als ie in elkaar zit! Ik vind het vooral leuk dat ie meerdere functies heeft. Heb je gekozen voor de gekleurde of hout kleurige variant? Ik twijfel nog... Ben bang dat de kleur miss snel beschadigt/er af gaat bij de gekleurde variant.

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Ik ben benieuwd hoe het bevalt als ie in elkaar zit! Ik vind het vooral leu ...
Ja dat vonden wij ook. Wij hebben gekozen voor de gekleurde + ladderboard + schommel. Gaan ‘m in zijn verjaardagsweekend (19-6) in elkaar zetten. PS: op Etsy zou ik met Paypal afrekenen omdat iDeal schijnbaar niet altijd goed doorkomt.

2 jaar geleden

Ik denk niet dat het veel uitmaakt welke je haalt, als het maar veilig is. Die van Brubi was iig een groot succes bij alle kindjes 😊

2 jaar geleden

Reactie op XilianRose

Wij hebben vorige week woensdag die van Brubi besteld en maandag binnen gek ...
Maar welke dan van Brubi. De baby of toddler variant?

2 jaar geleden

Reactie op wardy

Maar welke dan van Brubi. De baby of toddler variant?
De toddler denk ik, want we hebben niet de baby variant genomen. Die hadden ze eerst ook niet en ik denk dat dat gewoon geld klopperij is. Je kan hem gewoon heel laag zetten (de foto die ik eerder gepost heb is de een na laagste stand) en dat gaat prima. Kindjes van allemaal 1 jaar hebben er allemaal plezier van gehad. Misschien is de baby variant wel wat als je weinig ruimte hebt.