12 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter speelt al maanden met haar poppen. Mijn eigen babyborn pop, waar ik destijds mee heb gespeeld, heeft ze van mijn moeder gekregen. En van ons een baby Annabell. En dan heeft ze nog 2 kleinere poppen, ze speelt er al heel goed en bewust mee. Verschonen, slapen, eten, spelen etc. Wel vind ik zelf de baby Annabell fijner omdat die een zachte romp heeft, makkelijker in houding te krijgen is, dus zitten enzo. Ze heeft ook een stoffen pop, maar gebruikt deze als 'speelgoed' van haar baby.

één jaar geleden

Ons zoontje heeft ook heel lang voordat zijn zusje geboren is al met een oude babyborn pop (van mij nog haha) gespeeld. Ja hij gooide er af en toe mee, maar ook lekker knuffelen en in de maxicosi of babynestje leggen.

één jaar geleden

Onze zoon kreeg ook een pop toen mijn jongste zoon werd geboren… hij heeft 0 naar omgekeken 🤣 dus zou ook vooral niet te duur maken, want voor je het weet ligt het in een hoek te versloffen 🤣

één jaar geleden

Dankjulliewel 😊

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Aftellen nu voor jullie! Hier speelt ze al heel lang met deze pop van de Wibra. Gekregen van iemand toen ze geboren was. Ik dacht nou koop nog wel een keer een nieuwe erbij, maar ze is er zo gek op. Gezichtje afdoen met doekje, flesje geven etc. Dus zou lekker bij zo’n winkel kijken. Stoffen lijfje heeft de pop. Ze hebben bij de Wibra ook vaak poppen flesjes enzo.

één jaar geleden

Een babyborn en andere poppen waren hier geen succes. Nu geeft onze zoon (wordt in juni 2) zijn knuffeldino de fles op het moment dat zijn zusje gevoed wordt.

één jaar geleden

Ons zoontje was 15 maanden toen ons dochtertje (zijn zusje) geboren werd! Hij kreeg ook een pop, en speelt er nu, 6 maanden later, nog steeds bijna dagelijks mee!

één jaar geleden

Hier al sinds een jaar 2 babybjorn-achtige poppen. Wordt hier regelmatig mee gespeeld en zeker niet te hard/zwaar/lomp. Wel heen echte Babybjorn, maar iets budgetvriendelijk en dat doet het ook gewoon helemaal prima 😉

één jaar geleden

Wat een slim idee! Hier een kleiner popje, ook ‘hard’ maar dat echte eraan vindt ze reuze interessant. T nadeel van deze gewone pop is dat ze niets kan doen, zoals een speen in of voeden of dingen die een baby born kan. Desondanks vraagt ze trouwens dus regelmatig om haar ‘baby’ en gaat die in haar wandelwagentje mee. Ze is dan ook zichtbaar minder blij als de beer erin gaat omdat de baby even niet voorhanden is bijv. Dus een ja vanuit hier! ;) succes!

één jaar geleden

Dank voor al jullie leuke antwoorden! We hebben bedacht dat we m de komende tijd bij n paar familie leden met verschillende soorten laten spelen en dan kijken welke hij het interessantst vind 😊

één jaar geleden

ik heb via marktplaats de pop van Little Dutch, die baby in dat mandje. mijn dochter is 20 maanden en ze vindt het erg leuk om de pop een flesje en speentje te geven en haar een dekentje te geven (en om de luier uit te doen). ik vond hem nieuw alleen wel echt veel te duur maar via marktplaats was het precies leik

één jaar geleden

Hier hebben we een djeco pop met harde armen,benen en gezichtje maar met zachter lijfje. Is 32 cm dus ook handig formaatje