16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb broeken en leggings gekocht bij de prenatal en daar had ik een maat kleiner van alles nodig.. Weet niet of dit zo van elk merk is?

5 jaar geleden

Pink blush maternity heeft grotere maten misschien vind je hier iets moois. https://www.pinkblushmaternity.com/collections/maternity-whats-new

5 jaar geleden

Ik bestel jurkjes en shirtjes vooral bij shein. Die xxl valt als een 46 a 48. H&M valt van de broeken ook redelijk groot. Vooral de leggins daarvan zweer ik bij. Verder inderdaad bonprix, en c&a verkoopt ook nog wat online.

5 jaar geleden

https://www.thebiggerblog.com/mom-talk/plussize-proof-zwangerschapskleding-shoppen/ Hier staan twee webshops tussen die tm maat 60 verkopen. Verder veel tm maat 52. Misschien hebben ze hier iets leuks? Verder heb ik zelf een jas besteld in m'n eigen maat bij C&A, die ik uiteindelijk heb geruild voor dezelfde jas twee maten kleiner. Dus misschien valt dit ook wat ruimer en langer? 🙂

5 jaar geleden

Niet alles klopt op deze laatste site, ik koop bij yoursclothing die in de lijst staat (maat 54/60 ligt aan hoe het valt) ik hoef daar geen kosten voor retour te betalen.

5 jaar geleden

Bij de andere winkel die tm maat 60 gaat ben je 2,95 kwijt. Dit is geen optie voor mij, soms pas ik niks omdat de pasvorm verkeerd is, of ik de verkeerde maat heb gekozen. Vind het dan erg veel geld.

5 jaar geleden

Ik heb zelf maat 48 en heb bij de h&m 3 broeken en een trui kunnen kopen. En heb verder bij de Primark wat stretch jurkjes gehaald

5 jaar geleden

Asos.

5 jaar geleden

Ik heb ze bij zalando vandaan. De dorothy perkins volgens mij. Is een grote maten lijn.

5 jaar geleden

Ik heb ook wel meer dan een maatje meer 🤪 maar heb de broeken van H&M! Die zitten tot nu toe echt prima! Positieshirts heb ik eigenlijk nog niet aangeschaft omdat ik nog prima vooruit kan met mijn normale shirts ☺️

5 jaar geleden

Ik heb gisteren via vinted 3 positiejeans besteld voor 15 euro. Geen idee of er ook grotere maten op staan. Maar voor dat geld, leek het mij het proberen waard!!

5 jaar geleden

Asos heeft ook hele fijne kleding.

5 jaar geleden

Dankje wel. Ik ga vast iets leuks vinden op 1 van deze sites.

5 jaar geleden

Ik heb groote maten positiekleding besteld op shein, hebben veel groote maten en het zit prima en is niet duur

5 jaar geleden

Reactie op Beertje123

Ik heb ze bij zalando vandaan. De dorothy perkins volgens mij. Is een grote ...
Ja, fan van Dorothy Perkins!