11 Reacties

2 jaar geleden

Wij zetten onze dochter al vanaf 6 maanden op het potje. Zoek maar op: Baby zindelijkheids communicatie! 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Wij zetten onze dochter al vanaf 6 maanden op het potje. Zoek maar op: Baby ...
En hoe gaat dat? Benieuwd naar ervaringen hiermee!

2 jaar geleden

Wij hebben wel een potje gekocht maar wij zijn er nog niet actief mee bezig. Hij geeft zelf ook nog niet echt aan wanneer hij zijn behoefte heeft gedaan of toe is aan een schone luier. Was wel van plan om het langzaamaan te oefenen, alleen hoe dat aan te pakken weet ik nog niet.

2 jaar geleden

Hoe geeft jouw zoontje dat aan? Hier nog geen ervaring mee

2 jaar geleden

Heb al vanaf 11 maanden een potje. Zet haar er af en toe op .meer om te wennen. En als ik naar de wc ga gaat zij er ook op. Vaste tijden op het potje. En jeeer op een gegeven moment wanneer ze moeten poepen. Dan ook er op.

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Hoe geeft jouw zoontje dat aan? Hier nog geen ervaring mee
Hij maakt dan een bepaald geluidje, kijkt mij aan en grijpt dan naar zijn luier. Is hij opeens uit zichzelf gaan doen haha

2 jaar geleden

Wij hebben een potje naast de wc staan. Ze vindt het gezellig om erop te zitten als een van ons op de wc zit, maar langer dan 10 seconden blijft ze nog niet zitten. Dus ook nog niet actief begonnen.

2 jaar geleden

Hier wel wat signalen, zoals idd naar de luier grijpen (maar volgens mij is dat hier vaker als hij al gepoept of geplast heeft). Merk wel dat hij het interessant begint te vinden, wil in de luier kijken en in de wc, doorspoelen etc. Dus ik denk binnenkort een potje introduceren, op een speelse/ontdekkende manier. Ik heb me er verder niet in verdiept, dus geen idee wat hij al eventueel zou kunnen nu.

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Wij zetten onze dochter al vanaf 6 maanden op het potje. Zoek maar op: Baby ...
Oww wat leuk! Ik ben hier ook al heel lang mee bezig. Poepen doet ze eigenlijk altijd op het potje of de wc. Plas vind ik lastiger.

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Wij hebben wel een potje gekocht maar wij zijn er nog niet actief mee bezig ...
Precies dit!

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Hier wel wat signalen, zoals idd naar de luier grijpen (maar volgens mij is ...
Hier grijpt ie ook naar de luier als ie gepoept heeft, roept dan ook poeeee. Heb ook gemerkt dat hij niet meer gaat zitten op zijn billen tot hij verschoond is. Maar kan nog geen signalen pikken voordat hij moet plassen of poepen, vaak poept hij na het eten dus probeer daar op te letten maar merk het niet.