16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op shass
Ik heb echt precies hetzelfde! Kan er ook niks over terugvinden op internet ...
Ja ik ga het ook even aangeven bij de verloskundige. Maar vind het toch wel vreemd dat er nergens wat over te vinden is... bedankt voor de tip misschien helpt koelen inderdaad
5 jaar geleden
Reactie op Kelsey32
Bij mij helpt het om het vet te houden. Elke avond even een smeersessie op ...
Ik smeer al 2x per dag maar dat wil bij mij niet echt helpen helaas馃槄 strepen zijn ook echt heel breed ondertussen
5 jaar geleden
Jaaaa, ik heb er ook erg veel last van, het prikt mij als glaswol (isolatie materiaal, engelenhaar) erg pijnlijke huid. Smeren helpt me niets en strakke of losse kleding ook niet:( Dit helpt alleen voor mijn gevoelige navel erg goed. Ik laat mijn vriend zachtjes strelen, dat is nog iets van fijn voor de huid.
Ik lees mee voor de oorzaak en goude tips hiervoor.
5 jaar geleden
Reactie op JJC
Is je huid niet te droog? Dat prikt ook..
Nee ik smeer al meerdere keren per dag. Voelt ook anders dan een droge huid
5 jaar geleden
Reactie op HappyMind HappyLife
Jaaaa, ik heb er ook erg veel last van, het prikt mij als glaswol (isolatie ...
Nou dit vind ik wel een goede omschrijving inderdaad! Echt heel vervelend... heb jij het al aangekaart bij de verloskundige?
5 jaar geleden
Nou dit vind ik wel een goede omschrijving inderdaad! Echt heel vervelend.. ...
Nee, nog niet. Morgen middag afspraak vk, dan vraag ik het. Maar krijg dannvast vast terug, erfelijk of iets, laatste loodjes, smeren.. Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik niets. Ziet ook blauw, paars en aanzitten, aanraken pijnlijk.
5 jaar geleden
Jeej! Talkpoeder ontdekt, wat erg prettig voelt op de prikkende striae! (Kijkuit wolken inademenen) Vk had geen tips btw, tis wat t is zegt ze.
5 jaar geleden
Reactie op HappyMind HappyLife
Jeej! Talkpoeder ontdekt, wat erg prettig voelt op de prikkende striae! (Ki ...
Je doet dus gewoon wat talkpoeder op je striae? En dat helpt? Dat had ik nooit kunnen bedenken haha馃槆 ik ga het eens proberen
5 jaar geleden
Je doet dus gewoon wat talkpoeder op je striae? En dat helpt? Dat had ik no ...
Ben benieuwd bij je! (ja, haha kwam mijn vriend mee, leek net of hij de baby billen aan het poederen was, maar dan nog in de buik haha) grappig.
De huid doet mij dan minder pijn. Is zijde zacht buikje. Was ook steeds plakkie plakkie dat smeren met zalfjes.. en nu met die warmte zweteriger en soms met die buikbanden vervelend.
Nu kan ik zachtjes rondjes aaien met de poeder op de zijdezachte buik :) succes. Hoop dat jou iets helpt!