69 Reacties

5 jaar geleden

Jaaaaa toevallig vanmiddag! Heb geen foto gemaakt maar veel zwangerschaps kleding! 😍

5 jaar geleden

Ik ook vandaag geweest! Tijd vloogggg voorbij ging meteen racen naar de baby afdeling. Daar veel dingen kunnen scoren (ook veel afprijzing bij de rompertjes) Daarna door gegaan voor me dochter van 2 ook goed in kunnen kopen. Wilde nog naar de home afdeling maar tijd was al voorbij boehoeee 🤣 kwam er trouwens toen ik naar beneden ging pas achter dat ze ook een zwangerschaps afdeling hebben dus dat ga ik de volgende x ff uitgebreid checken

5 jaar geleden

Hebben ze zwangerschaps kleding?? 😃😃 Wist ik helemaal niet! Ik ga zondag!

5 jaar geleden

Ik snap überhaupt niet hoe mensen een afspraak maken. Ik kijk tot 30 april en alles is vol 🤣

5 jaar geleden

Ik snap überhaupt niet hoe mensen een afspraak maken. Ik kijk tot 30 april ...
Neehoor! Vanavond om 00:00 komt voor 2 april vrij, morgen avond om 00:00 komt voor 3 april vrij! Per 24uur komt er een nieuwe dag vrij (heb het toevallig vandaag gevraagd)

5 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Hebben ze zwangerschaps kleding?? 😃😃 Wist ik helemaal niet! Ik ga zondag! ...
Jaa van leggings tot (voedings)bh’s en onderbroeken, heb zelf 1 legging, 1 joggingsbroek, 4 hemdjes, 4bh’s 4 onderbroeken 2 shirts en 2 buikbanden

5 jaar geleden

Ik vondt het verschrikkelijk! Alleen maar disney en mickey mouse. Idd wel veel afprijzingen. Maar ik had leukere setjes verwacht

5 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Neehoor! Vanavond om 00:00 komt voor 2 april vrij, morgen avond om 00:00 ko ...
Oh echt. Ik ga lang opblijven dus vanavond 🥳

5 jaar geleden

Welke primark heeft een zwangerschap afdeling. In Dordrecht heb ik het nooit gezien.

5 jaar geleden

Reactie op Hanie

Welke primark heeft een zwangerschap afdeling. In Dordrecht heb ik het nooi ...
Het is mij ook nooit opgevallen Eindhoven, weet iemand waar in de winkel de zwangerschaps spullen liggen en of ze ook voedings BH’s hebben?

5 jaar geleden

Het is mij ook nooit opgevallen Eindhoven, weet iemand waar in de winkel de ...
Toevallig heb ik in Eindhoven voordat ik zwanger was beha’s in mijn handen gehad, waar ik na goed kijken achterkwam dat t voedingsbeha’s waren. Deze hingen toen gewoon bij alle andere beha’s, echt een speciale hoek met zwangerschapskleding etc heb ik ook nooit gezien in Eindhoven.

5 jaar geleden

Reactie op Hanie

Welke primark heeft een zwangerschap afdeling. In Dordrecht heb ik het nooi ...
Zoetermeer heeft in ieder geval geen afdeling met zwangerschapskleding.

5 jaar geleden

Ik ben er afgelopen woensdag geweest in almere, heel veel winter kleding nog, kerst dingen... Maar ook wel wat zomer kleding. Vooral veel rompers gekocht haha. Geen zwangerschapskleding

5 jaar geleden

Ik was in Utrecht! Daar hebben ze wel een zwangerschaps afdeling! Niet groot hoor

5 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Jaaaaa toevallig vanmiddag! Heb geen foto gemaakt maar veel zwangerschaps k ...
In welke stad ben je geweest? Ik weet dat ze in Tilburg iig geen zwangerschapskleding hebben.

5 jaar geleden

Reactie op AnkevRK

In welke stad ben je geweest? Ik weet dat ze in Tilburg iig geen zwangersch ...
Rotterdam zuidplein

5 jaar geleden

Het is mij ook nooit opgevallen Eindhoven, weet iemand waar in de winkel de ...
In Rotterdam (zuidplein) was die afdeling er ook nooit, vandaag voor het eerst gezien, gelijk bij binnenkomst. Ik heb 4 voedingbh’s gevonden met bijpassende (zwangerschaps)onderbroeken

5 jaar geleden

Ik heb zojuist een afspraak gepland voor 2 april in Eindhoven, kan iemand die eerder daarheen gaat laten weten of ze zwangerschapsklereb hebben en zoja waar of welke afdeling?

5 jaar geleden

Een deel van mijn aankopen van gisteren 🙈🙈🙈. Zo blij dat de primark weer open is 🤩

5 jaar geleden

Weet iemand of ze hoofddorp ook zwangerschaps kleding hebben? Heb het nooit gezien maar misschien is dat dan nieuw bij de primark ofzo? Want volgens mij heb ik het in Amsterdam ook nooit gezien en die is echt wel heel groot.