27 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij staat overal “niet beschikbaar”. Ik probeerde bij Utrecht te boeken. Of ligt dat aan mij of is het al vol?
5 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Bij mij staat overal “niet beschikbaar”. Ik probeerde bij Utrecht te boeken ...
Hier ook! Denk dat het al vol zit....
5 jaar geleden
Super!! Ik heb hier dus van de week nog op gezocht of het mogelijk was maar was nog niet het geval volgends de website 😃😄 ga meteen kijken
5 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Bij mij staat overal “niet beschikbaar”. Ik probeerde bij Utrecht te boeken ...
Ja probeerde ik net ook al. Inderdaad vol en vooruit boeken tot april is niet mogelijk 😕
5 jaar geleden
Als je goed zoekt, heb je genoeg kleding met kwaliteit en goedkoop 😍😍😍😍
5 jaar geleden
Ik ga zondag in Hilversum. Utrecht is het niet beschikbaar meer. Super happy! Idd jammer dat je niet vooruit kan boeken tot april idd.
5 jaar geleden
Klopt het dat ze geen rompertjes/boxpakjes ed verkopen, alleen broek en shirt (krijg een jongen) want in mijn stapel kleding die ik heb gehad zat heel veel broek en shirt, en nouwelijks rompertjes en boxpakjes ed. Dus dit is het enige waar ik nog wat van nodig heb. Daarbij is de primark niet dichtbij en beschik ik niet over een auto (een uur fietsen heen, trug hetzelfde) als ik er zeker van ben dat ze verkopen wat ik nog zoek wil ik graag gaan, maar anders vind ik het te ver, heb zelf een plus-size maat dus kan voor mezelf niks kopen, en heb voor mn man 2 weken geleden al ingeslagen bij de c&a