6 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter van 19 maanden slaapt nu ongeveer 2 maanden zonder slaapzak en met een soort plaid in haar bed. Wij hadden exact hetzelfde probleem. Ik ben begonnen met dutjes een dekentje erbij te leggen, over haar beentjes, en nu slaapt ze er snachts ook mee. Ze duwt hem weg en pakt hem zelf als ze het echt te koud krijgt. Dat zou eventueel een optie zijn 😊

één jaar geleden

Reactie op Jennekee

Onze dochter van 19 maanden slaapt nu ongeveer 2 maanden zonder slaapzak en ...
Oh ok en de dutjes in het begin dan nog met slaapzak aan bedoel je dan of eerst enkel de dutjes met plaid ? Ligt ze dan s nachts soms niet ‘bloot’? Bij ons in de kamer is het s nachts maar 16-17 graden 😰

één jaar geleden

Reactie op 19072021

Oh ok en de dutjes in het begin dan nog met slaapzak aan bedoel je dan of e ...
Ze heeft bij ons altijd een pyjama pak met voetjes aan, dus echt koud heeft ze het niet. Als je het prettig vind, kun je altijd proberen met een slaapzak en een dekentje zodat hij eraan kan wennen. Ik heb gemerkt dat ze toch zelf wel de warmte opzoekt

één jaar geleden

Misschien een slaapzak met voetjes proberen? (Bemini/deryan/meyco etc) dan kan hij nog vrij met zijn voeten trappelen.

één jaar geleden

Mijn zoontje is ook een hele drukke slaper en heeft altijd in de slaapzak geslapen, omdat hij zichzelf bloot trapt met een dekentje. Sinds ongeveer 1 maandje slaapt hij in een peuterbed, omdat hij steeds zijn hoofd stootte bij het draaien in de ledikant. Bij de overstap zijn we meteen afgestapt van de slaapzak ivm valgevaar als hij uit bed komt en zijn we een deken gaan gebruiken. Hij doet dit eigenlijk super goed. Trapt zichzelf nog wel eens bloot, maar als hij het koud krijgt snapt hij wel dat hij de deken weer kan pakken.

één jaar geleden

Reactie op Appelbloesem

Misschien een slaapzak met voetjes proberen? (Bemini/deryan/meyco etc) dan ...
Bedankt voor de tip, ik kende het niet heb er meteen 1tje gekocht!