21 Reacties

4 jaar geleden

Water neem ik altijd. Het zijn onoplosbare vezels, dus ze lossen inderdaad niet op.

4 jaar geleden

Ik gebruik wapiti. Overleg met je verloskundige. Is natuurlijk en werkt voor mij elke x 馃憣

4 jaar geleden

Ik gebruik macrogol werkt bij mij heel goed! Voor de psyllium vezels heb ik geen advies helaas

4 jaar geleden

Ik neem een klein lepeltje voor een glas water. En dat dan de hele dag door tot het zakje leeg is. Het is inderdaad niet te drinken

4 jaar geleden

Het zwelt wel je maag op dus je moet gedurende dag veel water drinken鈽猴笍. Geen idee. Ik had capsules van Holland & Barrett

4 jaar geleden

Ik ken het niet. Maar misschien is de vitfit ontbijt drank iets om het door heen te doen. Hier zitten namelijk ook granen in en dan is het niet het enige vezel. Misschien dan de structuur dan minder opvalt?

4 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Ik ken het niet. Maar misschien is de vitfit ontbijt drank iets om het door ...
Goed idee! Dat kan ga ik wel even proberen! Dank je 馃檪

4 jaar geleden

Ik gebruik macrogol. Die van de apotheek is niet te drinken, maar hetzelfde is verkrijgbaar van Iberolax. (macrogol is de werkende stof). Die van Iberolax smaakt eigenlijk gewoon naar water. Top!

4 jaar geleden

Een bordje Brinta elke ochtend doet bij mij ook wonderen en vind ik een stuk lekkerder 馃憣馃槉

4 jaar geleden

Ik heb ze preventief nadat ik ergens las dat 85% van de zwangere aambeien krijgt. Geef het ook weleens aan de paarden om zand uit te darmen te krijgen. Ik mik ze gewoon door de yoghurt of pap met havermout, wel weinig, maar 2 theelepels. Proef/merk er niks van.

4 jaar geleden

Ik drink het met sinasappelsap met vruchtvlees. Daar proef ik het het minst in.

4 jaar geleden

Ik heb als tip pruimen Roosvicee gekregen. Staat ook bekend als Roosvicee Laxo. Heb het nog niet geprobeerd maar schijnt goed te werken.

4 jaar geleden

Ik heb t ook even geprobeerd (maar werkte niet) ik nam het met water in, en mijn neus dicht omdat ik het zo goor vond! Dus gewoon neus dicht houden en daarna snel een hapje yoghurt haha

4 jaar geleden

Ja erg h猫! Ik ben apothekersassistent en heb er uiteindelijk zelf capsules van gemaakt 馃槅

4 jaar geleden

Oplossen in een klein beetje water, in een slok opdrinken (niet te lang laten staan) en daarna nog een groot glas water drinken

4 jaar geleden

Ik heb ook macrogol zakjes. Die psylliumvezels ging ik echt van kokhalzen en ik moet het standaard gebruiken in verband met PDS. Nu 2x per dag.. maar miss door brinta heen?

4 jaar geleden

Ja idd macrogol! Scheutje ranja erbij en dan is het te doen

4 jaar geleden

Ik slik deze in capsule vorm. Ik kreeg het ook niet weg. Heb alles geprobeerd maar ik bleef maar kokhalzen. Ik heb nu de capsules en wat een verademing zeg. Ik slik 2 capsules per dag met veel water

4 jaar geleden

Ik heb zakjes met sinaasappelsmaak. Ik doe ze in een groot glas water en drink het al roerend in 1 keer op. Vind ik goed te doen!

4 jaar geleden

Ik ga juist van macrogol over m鈥檔 nek.. die consistentie 馃ぎ ik heb in het verleden metamucil psylliumvezels gehad en die kreeg ik goed weg. Misschien wat langer laten staan en goed roeren?