Ik heb van de huisarts psylliumvezels voorgeschreven gekregen voor zachtere ontlasting 馃挬 Ik heb nu 1 zakje met een groot glas water geprobeerd weg te krijgen en vanochtend had ik een zakje door m鈥檔 yoghurt gedaan, maar het lost niet op. Je blijft de vezels proeven. Ik moet hier bij elke slok/hap van kokhalzen. 馃あ Hebben jullie hier ervaring mee? Waar mengen jullie het mee? Hoe krijgen jullie het weg?
Ik ken het niet. Maar misschien is de vitfit ontbijt drank iets om het door heen te doen. Hier zitten namelijk ook granen in en dan is het niet het enige vezel. Misschien dan de structuur dan minder opvalt?
Ik gebruik macrogol. Die van de apotheek is niet te drinken, maar hetzelfde is verkrijgbaar van Iberolax. (macrogol is de werkende stof). Die van Iberolax smaakt eigenlijk gewoon naar water. Top!
Ik heb ze preventief nadat ik ergens las dat 85% van de zwangere aambeien krijgt. Geef het ook weleens aan de paarden om zand uit te darmen te krijgen. Ik mik ze gewoon door de yoghurt of pap met havermout, wel weinig, maar 2 theelepels. Proef/merk er niks van.
Ik heb t ook even geprobeerd (maar werkte niet) ik nam het met water in, en mijn neus dicht omdat ik het zo goor vond! Dus gewoon neus dicht houden en daarna snel een hapje yoghurt haha
Ik heb ook macrogol zakjes. Die psylliumvezels ging ik echt van kokhalzen en ik moet het standaard gebruiken in verband met PDS. Nu 2x per dag.. maar miss door brinta heen?
Ik slik deze in capsule vorm. Ik kreeg het ook niet weg. Heb alles geprobeerd maar ik bleef maar kokhalzen. Ik heb nu de capsules en wat een verademing zeg. Ik slik 2 capsules per dag met veel water
Ik ga juist van macrogol over m鈥檔 nek.. die consistentie 馃ぎ ik heb in het verleden metamucil psylliumvezels gehad en die kreeg ik goed weg. Misschien wat langer laten staan en goed roeren?