19 Reacties

4 jaar geleden
Hier hetzelfde maar als ze slaapt doe ik de stof beetje nr beneden , het is ook een doorlatende stof dus denk niet dat het kwaadkan voor de ademhaling , tuutje zit er toch voor ofnie?

4 jaar geleden
Had het er net over met mijn man. Wij zijn deze week overgestapt van de piep naar de mini om geleidelijk met de armpjes los te gaan slapen. Maar idd de stof komt helemaal over het mondje heen. Vind ik ook geen prettig idee ivm ademhaling. En ons zoontje wordt er heel onrustig van. Volgens mij denkt hij dan dat er een speentje ofzo is en begint te zoeken en happen 🤨

4 jaar geleden
Mijn zoontje slaapt ook graag met zijn handjes omhoog, dus ik heb de piep gelaten voor wat het is en een ander slaapzakje gekocht. Eentje van Love To Dream. Is ook licht ingebakerd maar dan ligt hij echt met zijn handjes omhoog. Een beetje een skydive-pakje 🥰. Ziet er wel erg schattig uit!

4 jaar geleden
Reactie op JoyceH3
Mijn zoontje slaapt ook graag met zijn handjes omhoog, dus ik heb de piep g ...

Sluit me hierbij aan!
Heeft onderin ook een rits, waardoor verschonen id nacht ook makkelijker is!
En een zachte stof, lekker makkelijk uitboeren. Ik vind de maten wel klein vallen, dus heb een maat groter gehaald en dit gaat top

4 jaar geleden
Wij konden onze grote baby met 2 maanden al niet meer in de piep krijgen, hij slaapt heerlijk in de mini met zn armpjes omhoog. Ik vind het juist wel handig omdat hij zn speen niet zo makkelijk verliest 😜 Qua ademhaling gaat het prima hoor!

4 jaar geleden
Reactie op Leenp
Dochter slaapt nog in de piep, maar de mini getest en zelfde probleem. Vind ...
Ik vind het er idd ook gevaarlijk uit zien, maar schijnbaar is het wel een stof die goed ademt. Check het geregeld even als ze slaapt en de strik onderaan zo hoog mogelijk vastmaken. Heb er dan wel vertrouwen in:)

4 jaar geleden
Ons kleintje heeft het ook. Eerste keren werd ze er helemaal wild wakker van
Toen een paar dagen gewacht en dan weer geïntroduceerd
Nu gaat het steeds beter
Een goede strik beneden waarbij stof tussenin valt doet beter.
Het is wel fijn om hiermee te oefenen, zeker omdat ze later met een en dan met twee handjes los moet kunnen slapen
Zij is een wilde dame. Soms als ze te onrustig is leg ik haar op haar zij en dan doe ik nog een heel dun dekentje over haar heen spannen. Zo blijft ze het gevoel van geborgenheid houden. Gaat wat beter

4 jaar geleden
Hier een grote fan, na ook de piep te hebben gehad in het begin, van de love to dream slaapzak. Veel zachtere stof en hij kan hiermee veel beter slapen met zijn armpjes omhoog. Hij heeft genoeg bewegingsvrijheid om ook op zijn handjes te sabbelen (doet ie weleens als de speen uit is gevallen), maar de stof komt nooit over zijn gezicht verder (slaapt wel met een doek op zijn hoofd haha, maar dat is dus een ander verhaal)
Je hebt deze ook met afritsbare mouwtjes, handig voor evt afbouwen maar ook voor slapend overzetten in bijv maxicosi, dan kan je de armpjes eruit halen.. Ik heb vanaf het begin maat M gehad en maat S overgeslagen. Op de foto hier is maat M, denk dat hij zo’n 6,5 kg is nu..

4 jaar geleden
Als het warm is laat ik de rits zelfs open en is het voldoende om zijn armpjes erin te stoppen om die toch rustig te houden!