We zijn echt radeloos..
Ons kind is al van maandag nacht ziek , overgeven koorts diarree..
Geen eetlust
Ondertussen zijn we al 2 keer na de huisdokter geweest en ze hebben antibiotica gestart sinds donderdag in hoop dat het beter ging worden..
Zaterdag was een goeie dag hij at terug en gaf niet over koorts was voorbij..
Zondag ( vandaag dus ) terug overgeven en niks eten..
Naar de Wachtdienst gegaan omdat het niet normaal is dat een kind van 19 maanden zoveel overgeeft..
Ze verwezen ons door naar spoed voor de pediater van wacht om hem te onderzoek..
we komen aan “ 1 ouder mag mee binnen” en ze zeggen dat alles normaal klinkt en ons een afspraak geeft voor morgen naar de pediater te gaan..
geen onderzoeken gedaan , geen pediater opgeroepen..
We kwamen thuis en hij gaf weer over..
ik belde naar de Wachtdienst om te zeggen dat ze ons totaal niet hebben geholpen en ze zegt probeert een andere spoed afdeling..
Eerlijk gezegd “ ik ben doodmoe en radeloos”
We moeten morgen terug gaan werken en ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk thuis zal blijven want ik ga mijn kind niet naar de crèche brengen..
Zouden jullie naar een andere spoed gaan ?
We hebben 3u30” gewacht op de spoedarts..
Mijn kind is zeer levendig , niet uitgedroogd
Hij ligt zojuist in bed .. zou ik hem echt eruit halen om toch na spoed te gaan en beseffen dat wij hoogstwaarschijnlijk daar gaan moeten blijven of zou ik toch morgen met hem na de pediater gaan ?
Ik weet even niet wat doen.. ik wil gewoon huilen en mijn kind genezen zien.. 😩
Het gedacht dat hem al 6 dagen zonder eten na bed gaat en speelt en vol energie is dat breekt mij enorm..
ik heb alles eraan gedaan om hem te doen eten.. zelfs koekjes toegelaten.. 😞