9 Reacties

2 jaar geleden

Ik geef het gewoon geprakt met groente ernaast. Nooit last van gehad dat het droog was ofzo.

2 jaar geleden

Ik geef het gewoon geprakt met groente ernaast. Nooit last van gehad dat he ...
Misschien een stomme vraag maar gebruik je dan kruimige of vastkokende aardappelen? En geprakt eet jouw kleine gewoon met de handen?

2 jaar geleden

Nooit over na gedacht eigenlijk, geef al vanaf 6 maanden gekookte aardappel, precies zoals we het zelf ook eten.. soms in stukjes, soms geprakt

2 jaar geleden

Reactie op Alice2405

Misschien een stomme vraag maar gebruik je dan kruimige of vastkokende aard ...
Wij hebben altijd kruimige! Ze eet vaak met haar handjes ja, of ik geef het met een lepel

2 jaar geleden

Wij hebben altijd kruimige! Ze eet vaak met haar handjes ja, of ik geef het ...
Top! Thanks voor de tips👍🏻

2 jaar geleden

Hier vandaag voor het eerst! Vastkokende aardappel in reepjes gesneden, net als friet, gewoon gekookt en zo heeft ie de reepjes gegeten. Ging verrassend goed

2 jaar geleden

Hier eet hij vanaf 6 maanden aardappel zoals wij het ook eten, gekookt, gestoomd, gebakken, geprakt of gepureerd. Bij gewone gekookte aardappels doe ik er meestal een klontje roomboter of scheutje olijfolie overheen zodat het inderdaad iets minder droog is.

2 jaar geleden

Mijn dochter eet vanaf 6 maanden via Rapley mee. Aardappel krijgt ze gewoon net zoals wij het eten, gebakken/gekookt/gefrituurd/door de stamppot. Droog wordt het niet. Maar ik merk dat mijn dochter “kale” gekookte aardappelen niet zo lekker vindt, die liet ze altijd liggen of gooide weg. Maar laatst getest met iets erover, en dat gaat wel op. Dus vaak met jus of groente saus erover dan is het zo op.

2 jaar geleden

Inderdaad aardappel zoals je het zelf ook eet. Gebakken, uit de oven, puree. En altijd met kruiden, olie. Stukjes zonder kruiden hoeft ze niet. Alleen bv tomaatjes en komkommer gaan er zo in (eigenlijk ook hoe wij het zelf eten). Hier gaat bijna niks meer apart of anders. Alleen snij ik soms dingen (spaghetti is makkelijker in korte slierten) soms plet ik dingen als kikkererwten, besjes, tomaatjes gaan in stukken. En qua pittigheid gaat door haar curry soms wat yoghurt of extra kokosmelk.