7 Reacties
2 jaar geleden
Er is een fijne app solid starts waar alles heel duidelijk in staat.
Er zit verschil in rapley en kleintjes. Beide is stukken aanbieden maar rapley is met de pot mee en kleintjes via een introductie schema.
Het gaat om stukken eten maar nog veel belangrijker, zelf eten. Zelf bepalen wat en hoeveel.
2 jaar geleden
Ik geef m’n dochter zacht gekookte rijst in een bordje, pasta uit het vuistje, vis ook in een bordje en groenten ook uit een bordje
2 jaar geleden
Ze eet hier inmiddels zelfs yoghurt met haar handen. En pastasaus ook, het wordt een bende maar ze krijgt verassend veel binnen op die manier.
Pasta ging vanaf het begin heel makkelijk, bijvoorbeeld fusilli gegevenm pakt heel makkelijk en de saus blijft er goed aanhangen/ in de spiraal zitten. Ipv rijst kan je ook rijstnoodles doen, dat is ook makkelijker pakken, of plakkerige rijst. Vlees eten we niet maar vis gaat gewoon in reepjes. en nu steeds meer blokjes/stukjes.
Wat we ook wel hebben gedaan met dingen als mango/ avocado die snel uit haar handjes glijden is er wat hennepzaad of kokos overheen strooien, dan wordt het wat stroever.
2 jaar geleden
De Solid Starts app is zo handig zoals iemand al aangaf. Ik gebruik dit dagelijks. Ik geef rijst, vlees en vis met een lepel soms stukjes. Ik laat hem ook met zijn handjes in het potje gaan op het laatste. Om toch even voeling te krijgen. Ik heb sinds een paar weken polenta ontdekt, daar kan je een wat stevigere bol van maken. Zo kan hij dit zelf eten. Ik roer er dan wat groentjes of brokjes vlees door.
2 jaar geleden
Bij rapley gaat het niet om het binnen krijgen van het voedsel, maar om het ontdekken daarvan 😇