6 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou 1x teruggeven, uitleggen, en gooit ie het weer eruit dan is het jammer dan. Klinkt hard maar op deze leeftijd merk ik bij onze dochter dat ze zulke dingen echt bewust doet en er een spel van maakt. (Niet in bed maar wel met bijv. lepel op de grond gooien tijdens eten. Kijken hoe wij reageren en uittesten.)
2 jaar geleden
Hij moet er zelf niet bij lachen o.i.d. echt alleen puur paniek huilen
2 jaar geleden
Onze kleine heeft ook wel eens fases dat ie heel ondeugend gaat staan en de hele tijd zijn tuttelpopje weggooit haha.. Maar dit doet ie eigenlijk alleen maar als ie nog niet te moe blijkt te zijn als we hem op bed leggen. Gebeurt smiddags wel eens sporadisch. Met name als ie sochtends naar de opvang geweest is en vaak nog wat overprikkeld is. Savonds nagenoeg nooit want dan is ie zo moe haha. Maar ik herken het inderdaad ook
2 jaar geleden
Heel vervelend en herkenbaar. Onze zoon van 16,5 maand doet dit ook. Overdag niet, alleen ‘s avonds. Overdag leggen we hem in bed en als we beneden komen en op de babyfoon kijken is hij al omgedraaid en gaat hij lekker slapen. Als hij ‘s avonds wakker wordt (meestal na een uur of soms na twee uur), gaat hij eerst zitten en huilen en daarna staan. Het is hier ook drama en alleen er uit halen en even bij ons nemen werkt om hem rustig te krijgen… de 5 minuten methode ook geprobeerd, maar hij blijft gewoon volhouden 😅. Ik vind laten huilen ook niet heel fijn en stressvol (voor iedereen), maar misschien toch maar eens wat langer laten huilen want dit breekt je ook op. Ik lees dus even mee voor tips! Succes 🍀