3 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Baby3juni
Google even op therapeutisch voeden. Want ook kv kan op verzoek gegeven wor ...
Jaa therapeutisch voeden doen we al, dat deden we ook al met afgekolfde melk.
Ben inderdaad bekend met donor melk, mijn overbuurvrouw heeft zelfs aangeboden te doneren, maar dit past toch niet helemaal bij ons🙈 Ons zoontje is bijna 10 maanden, en moet nu 2 a 3 flessen kunstvoeding aanvullen. Ik vind het jammer, maar heb er wel vrede mee. Verder drinkt ons zoontje nog op verzoek bij mij, en komt dus ongeveer om de 3 uur. Alleen tegen de avond is het zo goed als leeg.. mijn doel was 1 jaar halen, en daar zijn we bijna dus vind het niet erg om af en toe een flesje kv te moeten geven. Maar ben benieuwd naar alle regels :) maar bedankt voor de tip!
2 jaar geleden
Hoi!
Flesvoeding kan koud, maar meeste baby’s vinden warm wel wat lekkerder. Je kunt een flesje vullen met water en dan in de magnetron of flessenwarmer opwarmen en dan pas poeder erbij.
Fles met voeding moet binnen een uur gegeven worden, maar zou eerder een half uur aanhouden en dan eventueel een nieuwe maken.
Mag dus maar een keer opgewarmd worden. Er staat op de verpakking hoeveel schepjes erbij moet met de hoeveelheid water, maar in het geval van 150 ml water is dat altijd 5 schepjes!
Enige wat verder belangrijk is, is om altijd de temperatuur te testen op de binnenkant van je pols. Vooral bij een magnetron kan de temperatuur soms nog wel eens verschillen.