14 Reacties
2 jaar geleden
Ohh wat ben ik blij met dit topic! Ik dacht dat het aan mij lag..😂 Ik heb 6 verschillende rietjes bekers geprobeerd, van verschillende merken en winkels.. en ik heb het bij alle 6! M’n zoontje verslikt zich er ook in, want dan komt er 1 slok, en wilt hij door drinken, maar er komt dan niks, waardoor hij zich verslikt en de helft weer uitspuugt en moet hoesten… ik heb zelfs rietjes bekers met een gaatje er in speciaal voor het vacuüm maar zelfs dat werkt niet.. ik heb ook ruit bekers geprobeerd maar die accepteert hij niet.. ik word er gek van😩
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Ohh wat ben ik blij met dit topic! Ik dacht dat het aan mij lag..😂 Ik heb ...
Nou precies dit! Als ik de deksel losdraai, gaat het gemakkelijker en dan drinkt ons zoontje ook beter. Raar toch?!
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
We hebben alleen die van munshkin maar die drinkt ook heel zwaar inderdaad ...
Ah dat zou misschien wel kunnen inderdaad! Nog niet aan gedacht. Ik dacht misschien dat baby’s gewend zijn om wat harder te zuigen aan de fles en borst. Dat het daarom wat zwaarder gaat dan normaal zeg maar
2 jaar geleden
Reactie op baby4mei
Ik heb dezelfde maar geen problemen mee 🤷🏼♀️
Ook die van Philips Avent bedoel je? En die zuigt niet zwaar?
2 jaar geleden
Reactie op baby4mei
Ik heb dezelfde maar geen problemen mee 🤷🏼♀️
Ook die van Philips Avent bedoel je? En die zuigt niet zwaar?
2 jaar geleden
Nou precies dit! Als ik de deksel losdraai, gaat het gemakkelijker en dan d ...
Ja ik draai nu ook altijd maar de deksel er maar half op… hier is het 1 klein slokje wat normaal gaat, dan komt er niet veel uit, dan zuigt hij vacuüm en komt er niks meer. Dan moet hij dus eigenlijk los laten, en opnieuw een mini slokje nemen en dat continue.. ik vind het vreemd
2 jaar geleden
Reactie op Zomerster
Heb je het idee dat hij er last van heeft? Hier drinkt de munchkin rietjesb ...
Ja, hij verslikt zich of raakt uitgekeken op de beker omdat hij er niks uit krijgt zeg maar. Als ik dan zelf wat eruit zuig zit het rietje weer vol en drinkt hij dat op
2 jaar geleden
Reactie op Lizzie84
Wij hebben de 360 beker van Munchkin, die gebruikt hij al zolang als hij wa ...
Die had ik als eerst gekocht, maar daar doet hij niks mee. Van alles geprobeerd om het aan te leren.. maar helaas. Uit een gewone beker drinken vindt hij wel heel leuk en kan hij ook goed. Alleen niet altijd even handig met knoeien, dus vandaar een beker met rietje gekocht
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Ik heb de rietjesbeker van Twistshake en heb hier geen last van. Misschien ...
Thanks!