57 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Juul1991
Ik ben er afgelopen week mee begonnen, en vanaf dat moment slaapt onze zoon ...
Oh heerlijk wat fijn. Mijn kleine slaapt nog niet door. Heb je er een papspeen voor aangeschaft?

4 jaar geleden
Reactie op Juul1991
Ik gebruik gewoon de dokter Brown fles met speen 2
Ik ga er vandaag mee starten. Ben benieuwd of hij dan ook lekker doorslaapt.

4 jaar geleden
Reactie op Tedje24
Wij doen de eerste en laatste fles met 2 schepjes rijstebloem😊 met speen 3 ...
Slaapt de kleine hierdoor goed ? Ik probeer echt van alles zodat hij lekker doorslaapt 😩

4 jaar geleden
Reactie op Wondertje68
Slaapt de kleine hierdoor goed ? Ik probeer echt van alles zodat hij lekker ...
Jaa bij ons wel. Half 7 laatste flesje en komt meestal rond 7u sochtends voor de eerste fles 😊 alleen nu de laatste week is die om 5 uur sochtends al wakker.... om gewoon gezellig even te kletsen 🤣😅😅😴

4 jaar geleden
5 uur wakker maakt mij helemaal niet uit 😃 als hij maar zo lang door slaapt heerlijk. Mijn kleine slaapt eerst 2 uurtjes dat is zo rond 19 uur en dan om de uur wakker. Ben er echt kapot van

4 jaar geleden
Reactie op Tedje24
Fijn dat ze dit bij het cb niet vermeld hebben dan 🙈🙈
Ik zie het staan bij de voedingscentrum. Maar een flesje per dag kan geen kwaad denk ik. Ik ga het alleen met zijn laatste flesje doen. Morgen heb ik een afspraak bij de ggd, zal het daar ook vragen.

4 jaar geleden
Reactie op sara_S
Ladys welke speen van dr Brown? voor baby 4 maanden als hij rijstebloempap ...
Ik ga het met speen 2 proberen van Avent. En dan heel goed schudden

4 jaar geleden
Het maakt hier geen verschil ze komt nog steeds even snel voor de volgende fles.
Wel als ik het gebruik (heb het nu een aantal keer gebruikt met meerdere dagen ertussen) is haar ontlasting heel vast.
In rijstproducten zit relatief veel arseen. Het kan schadelijk zijn voor de gezondheid van je kindje als hij hier langere tijd te veel van binnen krijgt. Daarom is het beter om niet elke dag rijstebloem te geven.