34 Reacties

4 jaar geleden

Eet ze wel goed? Doet het pijn als je eraan zit? Koorts? Anders misschien toch even de huisarts naar laten kijken?

4 jaar geleden

Ja ronde wangen komt door de tandjes. Hier ook een paar dagen enorme rode wangen gehad, en nu komt er een voortandje aan.

4 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Eet ze wel goed? Doet het pijn als je eraan zit? Koorts? Anders misschien t ...
Ja der fles wilt ze wel telkens, maar spuugt wel meer dan normaal

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Ja ronde wangen komt door de tandjes. Hier ook een paar dagen enorme rode w ...
Oh echt? Want het is maar 1 wang wat rood is, en een bijtring wilt ze niet en voorderest voel ik eigenlijk niks aannde voorkant...

4 jaar geleden

Hier ook op en af vuurrode wangetjes. Spuugt soms ook weer wat meer melk terug. Maar ik kan er ook nog geen duidelijke vinger op leggen wat het is 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Net temperatuur gemeten, 37.7 graden. Dus wrl erhoging. Ik ben benieuwd 🙄

4 jaar geleden

Tandjes hoeven niet altijd in volgorde te komen hier ons zoontje heeft beide kanten een bollen bij de hoektand en flinke rode wangen.. en kauwt op alles aan de zijkanten en is sinds vandaag 4 maanden dus denk ook tandjes ohja en het kwijlen niet te missen 🤣

4 jaar geleden

Reactie op momtobeofnmr2

Tandjes hoeven niet altijd in volgorde te komen hier ons zoontje heeft beid ...
Oooh, ik dacht dat altijd eerst de voor tandjes kwamen haha.. nou weer wat geleerd ! Ach ja dat kwijlen... zo erg 😂

4 jaar geleden

Net temperatuur gemeten, 37.7 graden. Dus wrl erhoging. Ik ben benieuwd 🙄
Tanden krijgen geeft ook koorts haha. Dus dat zal nog wel vaker komen. En de poep kan er ook van veranderen, kan je het ook vaak aan zien.

4 jaar geleden

Aan de zijkant van haar kaakje of in de wang? In de wang zit nl een speekselklier en die kan ontstoken raken. Tandjes komen toch echt eerst voor door hoor, vrijwel altijd eerst de onderste middelste 2 en dan de bovenste middelste 2.

4 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Aan de zijkant van haar kaakje of in de wang? In de wang zit nl een speekse ...
Zou nl de bof kunnen zijn…..

4 jaar geleden

Op haar kaakje, niet haar wang. Ik weet dat eerst de middelste 2 doorkomen, daarom vroeg ik het hier ook.. 😊

4 jaar geleden

Tanden hebben geen volgorde... vrijdag nog dit antwoord gekregen van de ka

4 jaar geleden

Reactie op Taïssa

Dus het hoeft niet de voortanden te zijn die als eerst doorkomen?

4 jaar geleden

Dus het hoeft niet de voortanden te zijn die als eerst doorkomen?
Nee ze zei dat het willekeurig iedere melktand kan zijn die uitkomt. En het is niet omdat de 2 middelste onderaan eerst uitkomen dat het dan ook eerst de 4onderste zullen zijn. Kunnen evengoed de bovenste of die ernaast zijn

4 jaar geleden

Er zijn 2 tandjes "zichtbaar " 🥳. Vandaag was echt een drama dag. Zo zielig, zo erg huilen, hele rode wangen en warm.

4 jaar geleden

Er zijn 2 tandjes "zichtbaar " 🥳. Vandaag was echt een drama dag. Zo zieli ...
Ahhhh wat sneu maar dus toch door haar tandjes, heel veel liefde geven dus 🥰🌈💖 Ennnnn niet vergeten te poetsen 😉 Sterkte 😊

4 jaar geleden

Reactie op Taïssa

Vrijwel altijd komen eerst de onderste middelste 2 gevolgd door de bovenste middelste 2 en daarna die twee links en rechts ervan, boven en/of onder. Die volgorde kan verschillen. Maar sowieso komen eerst de middelste twee door, NOOIT de hoektanden voordat de voortandjes er zijn en al helemaal geen kiesjes. Maar dàt suggereer je ook niet 😊

4 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Vrijwel altijd komen eerst de onderste middelste 2 gevolgd door de bovenst ...
Hier niet de 2 middelste, maar de 2 ernaast. 😊

4 jaar geleden

Hier niet de 2 middelste, maar de 2 ernaast. 😊
Precies dit. Verschilt per kind. Beetje raar dat ninalu zegt dat het altijd " onderin middelste " begint. Pff. En ook zo betweter. 😪