4 Reacties

één jaar geleden

Wat apart wel! Kun je het bultje induwen? En wat zie je dan? Verdwijnt het bultje als je er op drukt of blijft het staan? Is je kindje zelf niet ziek of hangerig/suf ofzo?

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Wat apart wel! Kun je het bultje induwen? En wat zie je dan? Verdwijnt het ...
Verdwijnt een klein beetje maar je voelt wel echt een bultje nu. Was eerst alleen een stipje. Nee niet ziek dat ik weet. Geeft wel meer over na de voeding dan eerst (misschien verborgen reflux denken we)

één jaar geleden

Is het geen aardbeienvlekje (oftewel hemangioom). Mijn zoontje heeft er eentje in zn gezichtje en die lijkt er heel erg op. Het begon met een heel klein puntje, zoals een speldenprikje, en is daarna steeds wat dikker en wat groter geworden. Eigenlijk zijn het een soort ophoping van hele kleine bloedvaatjes. Zoek het maar eens op, mss herken je het

één jaar geleden

Ik denk hetzelfde als wat Sjpukkie zegt. Onze dochter was 4 weken oud toen ook ineens dit begon op haar rug. Net onder haar schouderblad. Het hele rode is inmiddels minder, maar ze heeft nog steeds een cluster aan adertjes onder de rode vlek. Dit is ook best wel een flinke bult. Gelukkig is de groei ervan wel gestopt. Er is bij het buro altijd even naar gekeken, maar gelukkig niks ernstigs. Het rode gaat weer weg vanzelf, maar kan wel een aantal jaar duren zeiden ze tegen ons. Ze wordt in juli 2 jaar. Als wij zelf willen, werd ons geadviseerd om bij 2 jaar nog eens bij een arts langs te gaan voor die bult. Onze dochter weet niet dat ze het heeft, omdat ze het zelf niet kan zien. Dus ze kan er ook niet aankomen. Ze ervaart er ook geen last door.