12 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon even rustig afwachten. En gegrijp dat dat moeilijk is. Maar je kunt nu niks anders. Begrijp heel goed dat je geschrokken bent.

5 jaar geleden

Ik snap je zorgen.. Het lijkt mij ook erg zorgelijk om mee te maken. Mijn verloskundige heeft mij gewaarschuwd voor een klein beetje bloedverlies doordat mijn placenta een klein beetje voor de in/uitgang zit zeg maar. Als je buik gaat groeien kans het zijn dat de placenta meegroeit en er een klein scheurtje ontstaat. Zo heb ik het begrepen. Dus er werd mij verteld me niet te druk te maken als er een klein beetje bloedverlies zijn. Ik ben nu 17 weken in verwachting en gelukkig nog niet meegemaakt. Maar maak je vooral niet teveel zorgen als het bij een klein beetje blijft!

5 jaar geleden

Mijn vrouw heeft het pas bij 15 weken nog gehad daar zaten zelfs stolsols bij was 1 keer en daarna klein beetje roze bij afvegen volgende dag nog oud bloed en daarna was het weer klaar was gewoon een ader of iets niks ergs

5 jaar geleden

Ik heb het vorige week ook twee keer gehad, zat toen ook op 13 weken. De eerste keer raakte ik er ook meteen van in de stress. Bij beide keren was het na 2 uur weer weg. Zolang het alleen bij het afvegen is hoef je je geen zorgen te maken.

5 jaar geleden

Ik heb op 12 weken een heftige bloeding gehad waarbij (klinkt vies) het er gewoon uitliep. We hadden een hele hartverzakking, maar met de kleine was alles goed gelukkig馃グ het hoeft dus niks ergs te betekenen

5 jaar geleden

Ik heb het met 12 weken gehad en met 16 weken. Geen helder bloed maar echt roze afscheiding. Was niets aan de hand, gewoon een gesprongen ader. Kan nog vaker gebeuren zei de vk. Je bent gewoon veel meer doorbloedt door de zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Ik heb op 12 weken een heftige bloeding gehad waarbij (klinkt vies) het er ...
Nou kan begrijpen dat het heel heftig is want het voelde al alsof ik het al verloren had ofso super stom ook. Hopen op positief!

5 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger en sinds 2 weken ook last van bloed verlies, roze/bruine afscheiding. Heb toen meteen een echo gehad en de tweede keer mocht ik extra hartje laten luisteren. Tijdens de echo kwamen we er achter dat mijn placenta laag ligt en hierdoor dus kleine bloedingen kunnen ontstaan. Als ik nog een keer helder rood bloed krijg wordt ik doorgestuurd naar de gynaecoloog, dat is vooral om andere dingen uit te sluiten. De kleine doet het goed en spartelt lekker rond in mijn buik. Dinsdag heb ik weer een echo en zal weer opgelucht zijn als ik ons kleine kersje weer kan zien.

5 jaar geleden

Ja dat heb ik een paar dagen gehad. Twee dagen roze afscheiding, toen donkerbruin, toen een dag heel licht roze en toen trof ik een beetje bloed in m鈥檔 urine aan...(Ik doe mee aan moeder voor moeders, dus vang het op.) Gister heb ik een blaasontstekingstest gedaan, gelukkig negatief. VK kon geen hartje vinden, kon meteen terecht voor een echo. En wat bleek? Een kern gezond baby鈥檛je die niks anders deed dan bewegen, draaien en het hartje klopte goed. Snap je zorgen. Mijn VK was heel meegaand en lief. Zou even bellen voor een check.

5 jaar geleden

Ik hen het eens gehad na de sex. Er liep echt bloed uit, ik schrok me kapot! Was echt een adertje, want het is gelukkig niet meer voorgekomen. Heb je ook krampen? Want dan zou ik wel even bellen

5 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad met 13 weken. Hele nacht wakker gelegen. Mijn vk gaf inderdaad ook aan dat het een geknapt adertje kon zijn 馃槄

5 jaar geleden

Hoe gaat het nu?