18 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken het ! Bij mij begint het meestal aan het einde van de middag en een heerlijke combinatie maagzuur maakt het feest helemaal leuk haha

5 jaar geleden

Ik heb het in het begin van de nacht... voel me dan ook mega vol opeens door het avondeten denk ik... misschien idd kleiner porties eten

5 jaar geleden

Ik heb het ook vaak pas vanaf een uurtje of 8! Dan ben ik opeens een beetje beroerd en tijdje later zakt het weer

5 jaar geleden

Ik heb mijn redmiddel gevonden, eet de hele dag door manderijnen tegen de misselijkheid. Het werkt voor mij perfect. Begin er verslaafd aan te raken

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 6.3 en vanaf de laatste dagen, alleen maar misselijk de hele dag door, niet overgeven, maar continu misselijk. Dit is mijn 3e zwangerschap, bij die vorige zwangerschappen niet 1 minuut misselijk geweest.

5 jaar geleden

misschien misselijk van de honger?

5 jaar geleden

Ik al vanaf een uur of 4 smiddags tot laat in de avond, echt zoeken wat ik dan moet eten en niet.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! In de ochtend extreme duizelingen waardoor misselijkheid en s avonds rond 20:00 echt flink misselijk. Gelukkig nu 8.5-9 weken zwanger en klachten lijken te verminderen

5 jaar geleden

Ik ben nu 8 weken zwanger en had ook last van avondmisselijkheid. Gemberthee hielp mij heel erg met wat limoensap erin. Zonder kan uiteraard ook. Ik hoop dat het snel minder wordt!

5 jaar geleden

Hier hetzelfde - misselijk in de avond en dat is beter nu ik ‘s avonds na het eten verse gember thee drink met wat citroen

5 jaar geleden

Ja inderdaad met Gemberthee lijkt het wat minder te worden :) En mn avondeten in de middag eten helpt mij ook wel van dat overvolle, ‘vies’ gevoel af.

5 jaar geleden

Gember werkt. Elke dag wat eten ervan.

5 jaar geleden

Oh bij mij gaat de misselijkheid niet gepaard met tijdstip .. Kan op ieder willekeurig moment van de dag komen. Zojuist nog kokhalzen en naar de wc rennen toen ik aan mijn frietje stoofvlees wilde beginnen. Uiteindelijk maar een wit broodje met kaas op.

5 jaar geleden

Ik heb het altijd na het avondeten. Erg vervelend altijd. Vandaag voor het eerst ook overdag momenten misselijk. Hoop maar dat dat bij één keer blijft🙏

5 jaar geleden

Bij mij helpt tomaten eten met een beetje zout, vanille vla, en limoenwater. Ben wel vooral in de ochtend misselijk tot in de middag zo. Daarna vooral moe.

5 jaar geleden

Ik ook hele dag misselijk en savonds het meest

5 jaar geleden

Ik heb bij de Albert Heijn gember siroop gekocht, om limonade mee te maken en dat lijkt goed te werken. En het moet wat voor je zijn maar ik ben vanmorgen bij de acupuncturist geweest en voel me in ieder geval vandaag een stuk beter!

5 jaar geleden

Herkenbaar! Vanaf 20u ongeveer inderdaad! Het verschilt wel per dag hoe erg het is.