18 Reacties
5 jaar geleden
Ik herken het ! Bij mij begint het meestal aan het einde van de middag en een heerlijke combinatie maagzuur maakt het feest helemaal leuk haha
5 jaar geleden
Ik heb het in het begin van de nacht... voel me dan ook mega vol opeens door het avondeten denk ik... misschien idd kleiner porties eten
5 jaar geleden
Ik al vanaf een uur of 4 smiddags tot laat in de avond, echt zoeken wat ik dan moet eten en niet.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar! In de ochtend extreme duizelingen waardoor misselijkheid en s avonds rond 20:00 echt flink misselijk.
Gelukkig nu 8.5-9 weken zwanger en klachten lijken te verminderen
5 jaar geleden
Ik ben nu 8 weken zwanger en had ook last van avondmisselijkheid. Gemberthee hielp mij heel erg met wat limoensap erin. Zonder kan uiteraard ook. Ik hoop dat het snel minder wordt!
5 jaar geleden
Oh bij mij gaat de misselijkheid niet gepaard met tijdstip .. Kan op ieder willekeurig moment van de dag komen. Zojuist nog kokhalzen en naar de wc rennen toen ik aan mijn frietje stoofvlees wilde beginnen. Uiteindelijk maar een wit broodje met kaas op.
5 jaar geleden
Ik heb het altijd na het avondeten. Erg vervelend altijd. Vandaag voor het eerst ook overdag momenten misselijk. Hoop maar dat dat bij één keer blijft🙏
5 jaar geleden
Bij mij helpt tomaten eten met een beetje zout, vanille vla, en limoenwater. Ben wel vooral in de ochtend misselijk tot in de middag zo. Daarna vooral moe.