10 Reacties

2 jaar geleden

Waarom niet even uit bedje en troosten als ik vragen mag ? Als ademhaling weer rustig is weer wegleggen ?? Zo deed ik het laatst ook paar nachten gehad met mijn dochter denk slaapregressie ...

2 jaar geleden

Hier ook het zelfde met ons 9 maanden oude zoontje. Ik haal hem er even uit of ik geef hem als troost even een flesje van 60 vaak helpt dat als troost en dan kan ik hem weer neer leggen

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Heeft t e-mailen met nieuwe ontwikkelingen en deels ook bij ons verlating angst. Wat wij doen is maximaal 10 minuten laten doen en geloof mij ik zou zoiets nooit doen maar het is wat het helpt bij mijn zoontje. Als ik hem oppak en neerzet terug dan krijste hij nog harder. Dus meestal laten we hem even doen en als het echt langer is dan normaal dan gaan we kijken en echt troosten zonder op te pakken

2 jaar geleden

heel herkenbaar onze dochter van 10 maanden is niet zo…. helaas geen tips alleen herkenning

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

heel herkenbaar onze dochter van 10 maanden is niet zo…. helaas geen tips a ...
Herkenning is ook al fijn, dan zijn we niet de enige haha. Voelt toch alweer anders

2 jaar geleden

Reactie op Preciousss

Waarom niet even uit bedje en troosten als ik vragen mag ? Als ademhaling w ...
Laatst ook een aantal keer uit bed gehaald maar als we haar dan weer in bed leggen (als ze rustig/stil is) begint ze opnieuw ontzettend hard te huilen.

2 jaar geleden

We zijn vooral bang dat als we haar bijvoorbeeld uit bed te halen/flesje geven/bij ons in bed doen hieraan laten wennen en ze straks ‘s nachts wakker is ‘voor de gezelligheid’..

2 jaar geleden

Reactie op Liz1

We zijn vooral bang dat als we haar bijvoorbeeld uit bed te halen/flesje ge ...
Oh echt nou lijkt mij niet toch ik heb altijd standaard een flesje staan in de koelkast voor als ze snachts.nog komt ff paar slokjes en weer verder koersen zo komt ze ook paar nachten helemaal niet

2 jaar geleden

Reactie op Preciousss

Oh echt nou lijkt mij niet toch ik heb altijd standaard een flesje staan in ...
Doe haar nooit bij mij in bed alleen met ziek zijn dan wel natuurlijk...

2 jaar geleden

Reactie op Liz1

Herkenning is ook al fijn, dan zijn we niet de enige haha. Voelt toch alwee ...
je bent niet alleen mama❤️ ze beland hier altijd tussen ons in en we vinden het niet erg, vandaag toevallig ook met de kinderarts over gehad en die zei als jullie hier door lekker slapen is er niks fouts aan