9 Reacties

één jaar geleden

Shoesme. Ik heb zelf voor de vakantie bij h&m besteld. Hadden ook erg leuke voor jongens:

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Shoesme. Ik heb zelf voor de vakantie bij h&m besteld. Hadden ook erg l ...
Hoe vallen ze voor meisjes qua maat van de H&M? En ook voor smalle voetjes?

één jaar geleden

Reactie op icsimom

Hoe vallen ze voor meisjes qua maat van de H&M? En ook voor smalle voet ...
Ze vallen groot qua maat. Ze heeft van shoesme maat 19 en die worden te klein. En 18/19 van de sandalen passen. Het is wel een brede pasvorm.

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Shoesme. Ik heb zelf voor de vakantie bij h&m besteld. Hadden ook erg l ...
Zijn ze wel beetje flexibel?

één jaar geleden

Wij gaan voor teva denk ik. Minder mooi dan onderstaande maar die kunnen nat worden zonder dat ze lelijk worden!

één jaar geleden

Voor ons zoontje hebben vorig jaar crocs sandaaltjes gehaald voor de vakantie. Ideaal want ze kunnen gewoon nat worden en nemen geen vocht op en zand klop je er zo weer af. We hebben ze ook gebruikt als waterschoentjes als hij de zee in ging.

één jaar geleden

Ik ben helemaal weg van salt water sandals. Voor mijn oudste ook hiervan sandalen gehad en die zijn nog steeds mooi, dus deze zomer kan mijn jongste deze ook aan… deze sandalen kunnen ook tegen (zout)water.

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Zijn ze wel beetje flexibel?
Nee beetje Birkenstock achtig de zool. Ik haal daarnaast ook nog andere sandalen. Heb deze nu voor de vakantie gehaald. Ze zit in een groeispurt dus ben benieuwd welke schoenmaat ze vd zomer heeft. Ze had vd winter maat 19 aan van Shoesme en volgens het meetinstrument van Shoesme komt ze nu al net tegen aan/ net in maat 22. Dus ik wacht even tot zomer als het echt warm wordt waar ze op uitkomt. Als ik zie hoe hard het met de winterschoenen gegaan is.

één jaar geleden

Grote fan van de sandaaltjes van Keen. Niet de mooiste maar supercomfortabel voor kleintjes (flexibele zool, tenen beschermd). Ze kunnen nat worden zonder vies te worden en drogen snel dus ze kunnen er mee door modder of water wandelen. En je krijgt ze altijd weer proper! Foto van Holi festival (met dat gekleurd poeder), sandaaltjes zijn terug helemaal schoon geworden! (Kleertjes niet, kindje heeft een paar dagen nog wat roze geweest 🙈)