19 Reacties

2 jaar geleden

Evt verdunnen met water?

2 jaar geleden

Dixsap?

2 jaar geleden

Bij ons krijgt ze deze wel eens, die is er in 2 smaken.. in de ochtend deze, en in de middag krijgt ze meestal gewoon water of lauwe thee

2 jaar geleden

Evt verdunnen met water?
Ja, goed idee!

2 jaar geleden

Reactie op Jennekee

Bij ons krijgt ze deze wel eens, die is er in 2 smaken.. in de ochtend deze ...
Ik ga deze ook eens proberen. Wellicht vindt ze dit ook heerlijk!

2 jaar geleden

Wij verdunnen idd met water. Ongeveer 1 op 4 ofzo. Die flesjes zoals hieronder wel eens zelf geproeft, smaakt ook naar sap verdund met water 😁

2 jaar geleden

Ik geef het ook gewoon hoor ,lekker toch 😁

2 jaar geleden

Hier af en toe dubbelfris/taksi of net wat ik thuis heb, maar wel verdund met water. Soms wat diksap bij zijn water

2 jaar geleden

Verdunnen met water, doen wij ook wel is😊

2 jaar geleden

Hier toevallig vandaag biologisch appelsap gegeven. Nog niet top omdat de natuurlijke suikers ook niet goed zijn, maarja. Ook krijgt ze siroop met water. Je hebt merken die met 0% suikers werken, maar dan weer met zoetstoffen. Uiteindelijk blijft t allemaal ruk haha. Maarja hier vind ze water ook zelden lekker.

2 jaar geleden

Bij mij eerst een beker diksap dan een beker water en dan 's middags weer diksap

2 jaar geleden

Volgens mij zit Coolbest vol met suiker 😳 M’n oudste was hier verslaafd aan, vooral de mango, maar die werd savonds zooooo vervelend door dat spul dat ze het nu ook niet meer krijgt. Hier krijgen ze gewoon diksap.

2 jaar geleden

Reactie op Meisje12345

Ik ga deze ook eens proberen. Wellicht vindt ze dit ook heerlijk!
Ik ben heel benieuwd wat ze ervan vind!

2 jaar geleden

Ik zou water infusen met vers fruit, scheelt een hoop suikers 🫠

2 jaar geleden

Eerlijk gezegd blij dat er een hoop dames zijn die hier ook niet zo krampachtig doen😁🙈

2 jaar geleden

Idd vermengen met water zou ik dan doen.. Wij geven s’morgens een beker met diksap van bonbebe tropisch fruit, als zijn beker bijna liggen is vullen we het aan met water

2 jaar geleden

Wij geven slimpie daar hoef je maar enkele druppels in te doen , en dan drinkt hij zo 2-3 bekers op een dag.

2 jaar geleden

Mijn zoontje drink meestal water, melk of diksap. Maar als we een keer ergens zijn drinkt hij ook ranja, of capri sun of wat dan ook. Zo af en toe moet kunnen en ben dan vooral blij dat hij gewoon drinkt !

2 jaar geleden

Wij geven regelmatig smoothie als ontbijt uit de blender met diepvriesfruit, bananen, haver/amandelmelk, havermout en soms ook cashewnoten. Als we zelf sap hebben bij het ontbijt krijgt ze ook paar slokjes, vaak zijn dat verse sapjes uit de supermarkt of innocent.