16 Reacties

2 jaar geleden

https://www.scapino.nl/groot-leren-babyschoenen-1006460814190?channable=003f6369640031303036343630383134313930b9&gclid=Cj0KCQjwgMqSBhDCARIsAIIVN1Uz45Zp2EtaAegPo_fKudoP_suGIpyEV2uZYve4pTVwJOhMGxCC07IaAh_kEALw_wcB Misschien zoiets? Schoenen met zachte zool dus niet geschikt voor buiten maar prima om binnen te gebruiken

2 jaar geleden

Little Riots! Die past sowieso!

2 jaar geleden

Ik heb van die dikke sloffen, met de hele onderkant anti slip! Weet alleen even niet hoe ze heten .. heb 19/20 gekocht en die zijn nog ruim. Zal eens zoeken of ik ze kan vinden!

2 jaar geleden

Niet deze, maar wel zoiets! Zitten heel goed en 茅cht anti slip!

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Top dankjewel! Zien er ook uit alsof ze niet snel uit gaan ;)

2 jaar geleden

Reactie op mamanik33

Top dankjewel! Zien er ook uit alsof ze niet snel uit gaan ;)
Nee valt idd wel mee! Ik trek ze dan over zijn voeten heen, dus is het ook iets stugger haha

2 jaar geleden

Ik heb slipstops gehaald. Ik krijg ze deze week binnen. Ik zal dan even delen wat ik ervan vind. Op hun website staat namelijk dat ze heel goed zijn voor de eerste stapjes omdat ze niet wegglijden.

2 jaar geleden

Reactie op Hanie

Ik heb slipstops gehaald. Ik krijg ze deze week binnen. Ik zal dan even del ...
Oh die zien er ook handig uit!! Ik hoor graag hoe ze bevallen 鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik heb vanmiddag deze gekocht. https://www.decathlon.nl/p/ademende-gymschoenen-baby-light-580/_/R-p-304189?mc=8518037&c=BLAUW_TURKOOIS Een stuk stroever dan de antislip sokjes die toch vaak uitgaan. Hij moest er even aan wennen, toch iets stugger bij kruipen. Maar bij het staan niet meer wegschuiven :)

2 jaar geleden

Babysteps

2 jaar geleden

Update over de Slipstop. Hij had ze binnen een paar seconden zelf uit馃ぃ馃ぃ. Maar daarna weer afgeleid en toen bleven ze aan. Hij staat een stuk steviger merk ik en glijdt minder snel weg. Ik vind ze we een beetje krap vallen boven bij het elastiek maar het knelt niet. Dikke voetjes en hoge wreef. Voor nu is deze maat (18/21) goed. Voor de zomer ga ik een maat groter bestellen.

2 jaar geleden

Reactie op Hanie

Update over de Slipstop. Hij had ze binnen een paar seconden zelf uit馃ぃ馃ぃ. ...
Haha! Dank voor de update!! Trok hij ze zelf uit of gingen ze uit door kruipen?

2 jaar geleden

Reactie op FHWH

Babysteps
Passen die bij dikke voetjes? Lijken veel op die van Baby Dutch en die past hij voor geen meter 馃槄

2 jaar geleden

Thuis bijna altijd blote voetjes. Toen ie kon kruipen voor en optrekken leren slofjes van go bananas (deze gebruik ik soms nog steeds voor in huis). En nu, omdat meneer het nodig vind om al langs tafels, banken en stapjes aan de hand etc te lopen over gegaan op de eerste schoentjes van shoesme met hele soepele zool.

2 jaar geleden

Reactie op mamanik33

Haha! Dank voor de update!! Trok hij ze zelf uit of gingen ze uit door krui ...
Nee zelf uitgetrokken. Kruipen ermee gaat prima. Optrekken tot staan gaat ook veel beter.

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Heb deze dus aangeschaft nav je bericht, echt top! Hier ook een met dikkere voetjes en al een die langs de meubels stapt, super deze sokjes!