5 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou absoluut niet meer mijn kinderen alleen bij jou schoonouders laten! Als ze niet luisteren naar jullie, dan kan dat echt niet! Het zijn jullie kinderen, niet die van hun! Ik zou serieus naar andere opties kijken voor de oppasdagen. De incidenten zullen blijven komen, want er is geen respect voor jullie.

2 maanden geleden

Waarschijnlijk ligt het vertrouwen voor je schoonmoeder ten opzichte van haar dochter heel anders dan dat voor jou ligt. Heel begrijpelijk. Er is geen communicatie tussen jullie en de acties die zijn voorgevallen schaadt jullie vertrouwen. Het is misschien niet eens dat je er niet mee in zou stemmen, maar het gebeurt nu achter jullie rug om. Misschien goed om het eens met zijn allen om tafel uit te praten. Geef duidelijk jullie grenzen aan. Jullie zijn ouder, jullie nemen de beslissingen. Snappen zij dit niet dan zou ik de omgang even beperken tot alleen in bijzijn van jullie. Succes!

2 maanden geleden

Reactie op BabyMaehley

Waarschijnlijk ligt het vertrouwen voor je schoonmoeder ten opzichte van ha ...
Zo voelen we ons er exact over. Het gaat nog niet eens alleen om de situatie maar dat het zonder overleg is en bewust achter onze rug gaat vinden we niet kunnen. Ondertussen zijn we een tijd verder. Er is ondertussen nog een incident voorgevallen op een bruiloft waar we allemaal bij aanwezig waren. Waarbij we uiteindelijk naar huis zijn gegaan. Daarna totaal geen contact meer geweest

2 maanden geleden

Ik Persoonlijk: vind het misselijk makend ik moet er niet aan denken. Als mijn schoonmoeder dit zou doen ben ik toch echt flink over de zeik en dan maakt het me echt niet uit of ik beleefd zou moeten blijven. Je doet dit gewoon niet! Ik ben zelf erg beschermend misschien iets te .. maar met al die gekken op de weg ben ik als de dood dat er iets gebeurd als andere met mij kinderen in de auto rijden en ik er dan niet bij was. Dus ik rij altijd zelf en met hoge uitzondering mag mijn schoonmoeder onze 3 jarige in de auto als het echt nodig is en verders niemand ook niet mijn eigen moeder of andere opa’s etc. Ik ben ook wel echt streng met snoep etc en ben er zelf heel duidelijk over en mijn zoontje zegt wel alles zo heeft hij ook een keer een boterham met kaas gehad en chocola enzo maar hij krijgt daar buikpijn van en wij zitten vervolgends met de gevolgen dus het is 1x gebeurd en vanaf nu wel duidelijk anders brengen wij de kinderen gewoon niet namelijk. Het is onze opvoeding en niet altijd maar dat ‘’maar vroeger, of ‘toen jullie klein waren” … dit is nu en het is jullie keus, jullie zijn de ouders dus ik zou gewoon duidelijk zeggen van: ,, zo kunnen wij jullie niet vertrouwen, het is dit of gewoon niet .. klaar. En bij ons is het zo dat als het bij mijn kant van de fam is ik er wat van zeg, en bij mijn vriends kant zegt hij er wat van.

7 dagen geleden

Ik kan heel goed met mijn schoonfamilie msst zou hier ook echt kwaad om worden. Het zijn je kinderen, die geef je niet stiekem mee aan iemand anders. Zelfs niet als jullie die mensen vertrouwen. Daar communiceer je over! Te bizar voor woorden dat je schoonvader het niet mocht vertellen. Ik zou echt kwaad zijn.