Hoi dames,
Ik moet even van mij af schrijven.. De titel zegt het al wel en ik voel me hierdoor diep en diep gekwetst en boos... Heel boos. Is dit nu gegrond of overdrijf ik gigantisch omdat ik momenteel 11 weken zwanger ben? En lopen de hormonen me op te fokken.. 馃ぐ
Ons dochterje is net een jaar geweest en gaat al sinds ik weer ben begonnen met werken op de woensdag naar mijn schoonmoeder. Een vaste oppasdag dus waar zowel mijn dochterje als schoonmoeder erg van genieten.
Mijn schoonmoeder zorgt goed voor ons dochterje en vindt het leuk om dingen te ondernemen met ons dochterje zoals wandelen, winkelen, fietsen en nu dus met het mooie weer ook lekker spetteren in een opblaas zwembadje in de tuin. 鉀憋笍馃挧
In principe helemaal prima en juist super leuk voor ons dochterje natuurlijk.
Alleen nu was ik vanmiddag aan het werk en krijg ik een groepsbericht met foto's van onze dochter. (Mijn schoonfamilie heeft een groepsapp met mijn schoonouders, schoonzus en haar man, schoonbroertje en ik en mijn man erin)
En niet zomaar foto's nee 3 paar foto's waar mijn dochterje op te zien is in een opblaaszwembadje, met een grote glimlach en volledig naakt..!
Ik vindt het prima dat ze lekker in een badje zit te spelen al hoewel ik niet snap waarom ze niet even vragen om een badpak.. Want die heeft ons dochterje gewoon in de kast hangen馃憴 maar misschien was het niet gepland.
Maar ik kan het niet waarderen dat er foto's worden gemaakt van mijn dochterje die helemaal naakt op de foto staat. En dan bedoel ik dus echt met geslachtsdeel en het gezichtje op de foto. 馃槺馃が En dan kan ik al helemaal niet waarderen dat zo'n foto dood leuk wordt gedeeld met mijn schoonzus en haar man en schoonbroertje.. Die hoeven toch niet mijn dochterjes geslachtsdeel op de foto of ben ik nou gek..?
Mijn schoonmoeder heeft wel vaker wat kleine dingetjes met mijn dochtertje. Zoals altijd alles beter weten en ik heb een heel topic over haar gedrag tijdens een bezoek aan de dierentuin, maar dit vindt ik wel heel erg... Zeker omdat mijn schoonmoeder en de rest van de familie weten dat wij heel voorzichtig zijn met foto's maken, sturen en online zetten van ons dochtertje.
Iedereen moet eerst onze goedkeuring hebben voor een foto online mag worden geplaats. (daar hebben we ook al een paar keer gedoe over gehad. Dat er zomaar een foto wordt geplaatst zonder te vragen)
Sta ik nu in mijn recht dat ik boos, teleurgesteld en verdrietig ben of overdrijf ik?
Ik sta echt op het punt om de oppasdag op te zeggen als ze zo omgaat met de verantwoordelijkheid.
"mijn man gaat vandaag nog in gesprek met haar hierover. Mochten mensen in de comments komen met het advies om dit bespreekbaar te maken馃槄"