7 Reacties
4 jaar geleden
Dank jullie wel 😊 ik vind het altijd zo sneu om er wat van te zeggen omdat mn schoonouders altijd zoveel doen voor me haha..
4 jaar geleden
PRECIES het zelfde met mijn schoonmoeder. Ze geeft ongevraagde tips, pakt haar uit mij en mijn vriends handen, doet haar gewoon uitkleden zonder wat te vragen.
Mijn vriend is een keer goed boos geworden door te zeggen dat ze eens dingen moet vragen. Ik weet dat ik nu een beetje afstand van haar heb gedaan. We zien haar 1 keer in de 2/3 weken. Dit is ideaal en is zij niet zo
Claimerig.
4 jaar geleden
Reactie op kellyp99s
PRECIES het zelfde met mijn schoonmoeder. Ze geeft ongevraagde tips, pakt h ...
Oh heerlijk als het zo kan! Mijn schoonouders wonen een straat verder dan ons.. dus dit werkt jammer genoeg niet 😂. En ik laat de hond elke ochtend uit met mn schoonmoeder, en dat vind ik totaal niet erg. Maar mn schoonvader... drama 😂
4 jaar geleden
Verhuizen🤣 nee grapje. Maar het maakt het idd wel makkelijker voor ze als ze een straatje verder wonen😜
Ik zou gewoon duidelijk en netjes zeggen wat ik ervan vind en dat die dat moet accepteren. En anders zou ik zijn zoon even met hem laten praten.
Maar gelukkig heb ik die probleem niet, mijn schoonvader durft haar nauwelijks op te pakken omdat hij haar nog zo jong vind😅
Eerder dat mijn vader dat wilt doen, waarop mijn moeder vervolgens zou zeggen ‘nee, omdat sus&zo’ (gebeurd)