18 Reacties

2 jaar geleden

Seksuele spanning aanvoelen.. en wat zou daar de consequentie van zijn? Wat voor effect heeft het? Ben benieuwd naar het artikel Wij hebben elke avond sex waar onze dochter naast ligt 🤔

2 jaar geleden

Wij ook terwijl onze zoon in zijn bedje naast ons bed slaapt..🤔 leek mij vrij normaal en hoe we het waarschijnlijk altijd gedaan hebben? Hij lijkt me nu nog te jong om iets door te hebben in ieder geval.

2 jaar geleden

Nou, met alle respect, maar als ik mijn dochter zie heb ik spontaan geen zin meer. Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen om seks te hebben als ze er bij is. Vind het ook niet normaal of überhaupt oké. Misschien ben ik daar de enige in hoor, maar ik vind het in elk geval echt niet oke.

2 jaar geleden

Ik voel me daar zelf niet goed bij, of ze het nou voelen ja of nee ik vind het niet echt normaal eigenlijk😬 er is ooit op het grote forum een topic over geweest meningen waren erg verdeeld. Iedereen moet het lekker zelf weten maar ik vind het iets voor samen niet met een kind in de zelfde ruimte die jullie lekker hoort stoeien en kreunen🤪

2 jaar geleden

Nou, met alle respect, maar als ik mijn dochter zie heb ik spontaan geen zi ...
Mee eens hoor. Ik zou het zelf ook niet kunnen…

2 jaar geleden

Ik denk er precies t zelfde over. Ik vind het maar een vies idee als m'n zoontje erbij ligt. In mijn ogen is dit niet normaal 🤮

2 jaar geleden

Toen mijn dochterje in de cosleeper naast ons lag hebben we dit wel gedaan. Ze was toen nog zo klein dat het meer een slapend lappenpopje was die nog niet echt iets mee kreeg van de omgeving. Toen voelde het niet echt apart ofzo, maar ik zou het nu niet meer zo snel doen. Ze wordt nu sneller wakker en is veel meer bezig met de wereld om haar heen. Heb ik straks twee van die kraaloogjes die me aanstaren terwijl je daar bezig bent 🤣 Ons dochtertje is wel gevoelig voor spanningen. Als ik en man bijvoorbeeld gewoon op een leuke manier stoeien ofzo of als mijn broertje op de koffie komt en bokst met mijn man dan merkt ze dat meteen en denkt ze dat er ruzie je. Ze begint dan heel hard te schreeuwen met een beetje een zielige toon. Als we dan niet meteen stoppen is het huilen en krijsen 😂

2 jaar geleden

Ik snap wel dat sommigen zich er niet ‘prettig’ bij voelen, wij doen het ook alleen als hij echt slaapt. Maar verder zijn inderdaad de meningen erg verschillend als het gaat om wat “normaal’ is, denk ik zo. Ik vind, samen met het grootste deel van de wereldbevolking, een baby in zijn eentje op een eigen kamer laten slapen weer niet normaal 🤷🏻‍♀️ Laten we elkaars keuzes en meningen in ieder geval respecteren 😊

2 jaar geleden

Reactie op PattyJamie

Ik snap wel dat sommigen zich er niet ‘prettig’ bij voelen, wij doen het oo ...
Waarom vind je het niet normaal om een baby op zijn eigen kamer te laten slapen? Pure interesse mijn vraag

2 jaar geleden

Hahaha wat zou er dan mis mee zijn? Het is ook geen negatieve spanning zoals ruzie, eerder goede en positieve hormonen (oxytocine) die ook nodig hebt voor dingen als hechten, borsvoeding en het opwekken van de bevallen. Niks mis mee als ze dat zouden aanvoelen. Je hebt toch overdag ofzo ook weleens een momentje dat er 'seksuele spanning' is zonder dat er verder echt iets gebeurd. Vroeger en nog steeds in veel delen van de wereld waren er helemaal geen eigen kamers. Ze slaapt er hier gewoon doorheen.

2 jaar geleden

Het lukt mij al niet met de kat op de kamer/in de buurt, laat staan met de baby. Voelt voor ons allebei niet goed.

2 jaar geleden

Ok nou ik neem aan dat het kind het niet mee krijgt behalve de goede vibes die dan in de kamer hangen... Zelf hebben wij dit issue niet: onze dochter slaapt vanaf dag 1 in haar eigen kamer... Daar gaan wij geen seks hebben🤣😇

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt ook nog bij ons op de kamer. Wij hebben “gewoon” seks daar. Het is toch donker en alleen als ze echt diep slaapt doen we het. Denk niet dat daar echt iets mis mee is. Wij maken er ook geen hele taferelen van trouwens, gewoon rustig en lief haha. 😂 Merk wel dat ik het nu steeds ongemakkelijker begin te vinden, dus ben ook wel blij als ze straks op haar eigen kamertje slaapt en we weer de kamer voor onszelf hebben.

2 jaar geleden

Denk zeker niet dat ze het doorheeft, maar heel eerlijk voel ik me er vet ongemakkelijk bij en mijn man ook... En daarbij... een blik op ons dochtertje en mijn zin is over hoor! 🤣

2 jaar geleden

Precies dit.

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon sex terwijl onze zeven maanden oude zoon lekker bij ons op de kamer doorslaapt….!

2 jaar geleden

Ik vind dat ongemakkelijk, word er eerlijk gezegd naar van🙊 vaak is mijn kleintje bij oma😇 wij hebben liefst gemeenschap zonder kids op onze kamers daarbij is oudste bijna 10 jaar

2 jaar geleden

Ik denk dat een ieder moet doen wat ie wil. Zelf kan ik geen seks hebben met de kinderen in de kamer, maar ik denk ook niet dat het perse slecht is voor het kind. De een is nu eenmaal vrijer dan de ander. Wat ik veel interessanter vind is: iedere dag seks, hoe dan? Haha! Ik heb echt nul libido meer. Er komt niks meer op gang, en daar baal ik intens van. Mijn man ook. Dus ik vind dat echt fantastisch voor de mensen die zich afvragen waar ze het beste seks kunnen hebben 😄😄 mijn man vraagt zich vooral óf ie ooit nog seks gaat hebben, zou hem niet boeien waar dat dan is 🤣