30 Reacties

één jaar geleden

Reactie op JGG123

Door dit topic en alle positieve berichten ben ik ook om! Het leek me veel ...
Heel leuk! Goed idee van die gekleurde bolletjes in een bakje. Deze heb ik ook nog liggen en ga ook zoiets toevoegen. Leuk dat we elkaar zo kunnen inspireren via dit topic ☺️

één jaar geleden

Ik wil dit ook graag eens doen. Maar houden jullie je kindjes dan de hele tijd in het oog? Want als ze zo linzen/bonen/erwten enz in hun mond steken, dat zijn bolletjes dus toch gevaarlijk? Rijst lijkt me veilig maar een pak saaier…

één jaar geleden

Reactie op Leenp

Ik wil dit ook graag eens doen. Maar houden jullie je kindjes dan de hele t ...
Ik laat haar zelf lekker rommelen, maar ze ziet hier heel goed het verschil tussen wat eetbaar is wat niet. Dit heeft ze al van jongs af aan. Maar al had ik een kindje die alles in zn mond steekt zou ik er wel meer bovenop zitten

één jaar geleden

Reactie op Leenp

Ik wil dit ook graag eens doen. Maar houden jullie je kindjes dan de hele t ...
Rijst lijkt misschien saaier, maar is juist ook heel leuk! Vooral lekker afwisselen. Als je net begint wel erbij blijven en samen spelen en dan ook benoemen dat het niet is om te eten, maar om mee te spelen. Ze moeten het natuurlijk ook leren. Inmiddels weet mijn zoontje heel goed dat het is om te spelen en stopt hij het niet meer in z'n mond. Ik zou als ik jou was dan beginnen met eetbare inhoud, zoals havermout of gemalen crackers oid. Dan is het niet erg als er toch iets in de mond komt.

één jaar geleden

Vandaag wat Paas attributen toegevoegd ☺️

één jaar geleden

Wat een leuke ideeën worden hier gedeeld! Ik ben vandaag begonnen. Ik heb bij de Big Bazar een lage bak gehaald en de paddenstoelen van juf Roos. Mijn zoontje heeft er heerlijk mee gespeeld.

één jaar geleden

Reactie op Leenp

Ik wil dit ook graag eens doen. Maar houden jullie je kindjes dan de hele t ...
Hier zijn we afgelopen week begonnen met: traybake met daarin 2 houten bakjes, 1 schepje en 1 lepeltje. En dan 1 bakje gevuld met rijst. 35 minuten zelfstandig gespeeld🫣

één jaar geleden

Tip! Deze vond ik bij de Action. Lijken op van die (overpriced) grapat poppetjes.

één jaar geleden

Heel simpel maar met dit weer is hij er al heel de middag mee aan het spelen!! Overal af en toe rijst als dat het ergste is😄

één jaar geleden

Meerder activiteiten in één; - kastanjes zoeken - vervolgens eekhoorn kleurplaat maken - en als activiteit eekhoorn voeren