8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon dat gekleurde spul van ikea. Mijn ervaring is dat al die bordjes en bakjes met zuignappen toch niet blijven plakken😅

2 jaar geleden

Hier erg fan van Munchkin, hebben de 360 beker en bestek (raise) en beiden kan ze goed gebruiken. Bord is het blad op de tripp trapp, iets anders belandt toch alleen maar op de grond 😂

2 jaar geleden

Drinkbeker van nuby Verder gewoon alles wat plastic is. Heb een setje van sophie de giraf , maar ook gewoon van xenos plastic schaaltjes waar ik fruit enzo in doe.

2 jaar geleden

Love munchkin. Vakjesbord met zuignap, lepel/vork en de 360beker.

2 jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Love munchkin. Vakjesbord met zuignap, lepel/vork en de 360beker.
Munchkin blijft als enige wel plakken op triptrapblad👏

2 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon onze eigen borden. Bestek zelden maar dan verschilt het tussen kinderbestek van metaal of plastic en ons eigen bestek. Bekers van alles wat, gewoon glas maar ook munchkin 360 beker en rietjesbekers.

2 jaar geleden

Heb zelf ook de 360 graden beker van Munchkin en nog een siliconen setje maar voor de lepel hiervan vind ik mijn zoontje nu wel te groot. Dus ben op zoek naar nieuw bestek, bekers en bordjes.

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Wij gebruiken gewoon onze eigen borden. Bestek zelden maar dan verschilt h ...
Hier precies dit. Behalve de munchkin en rietjesbeker. Hier wordt alleen uit een glas of bovenste helft van een Dopper gedronken. De rest vertikt hij helaas.