29 Reacties

2 jaar geleden

Aangezien die van ons er nog niks van meekrijgt, slaan we nog mooi een jaartje over ;p

2 jaar geleden

Reactie op Sigis

Ja die ja inderdaad 😄
Dat is ook nog wel iets om te onthouden! Bedankt

2 jaar geleden

De lidl heeft ook bord met verschillende soorten sloten. Zelf ben ik aan het kijken maar de duplo boerderij en dan tweedehands. Even wassen en weer jaren speel plezier.

2 jaar geleden

Vergeet de kringloop niet! Zo zonde om alles maar opnieuw te kopen, voor de kleintjes niet minder leuk.

2 jaar geleden

Niet als sint kado Maar wij gaan in november op vakantie en lang vliegen. Wil dan iets nieuws kopen qua speelgoed en overweeg de educatieve kralen van Lalaboom. Niet mega goedkoop, maar ze zijn er in allerlei sets en ik denk dat ze er heel lang mee spelen.

2 jaar geleden

Reactie op Wtje

Vergeet de kringloop niet! Zo zonde om alles maar opnieuw te kopen, voor de ...
Qua speelgoed helaas tot nu slechte ervaring met kringloop! Niet compleet of doet het gewoon niet. Koop dan liever via vinted 🙂

2 jaar geleden

Smartmax is hier een grote hit. Vooral de auto's. Keukentje heeft hij al. Wij hebben van vriendinnen wat toet toet en zoef zoef dingen overgekocht dus die zet ik voor hem neer met sinterkerst.

2 jaar geleden

Iemand ook al zoiets voor de kids en is het wat? Zijn een soort grote kunststof kralen die je aan elkaar kan klikken

2 jaar geleden

Reactie op Wtje

Vergeet de kringloop niet! Zo zonde om alles maar opnieuw te kopen, voor de ...
Zeker waar! Wij hebben net een super mooi little Dutch keukentje opgehaald via marktplaats🥰