13 Reacties

4 jaar geleden
Wij volgen de ritmes van slaaptipsvoorbabys. Dat zou je kunnen proberen, en als het niet lukt doen ze ook telefonische consults. Ik ben erg tevreden! (Heb zelf ook de webinar vanaf 4 maanden gevolgd en die heeft hier erg geholpen met het stukje zelfstandig in slaap vallen)

4 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Wij volgen de ritmes van slaaptipsvoorbabys. Dat zou je kunnen proberen, en ...
Ik ga direct kijken, was weer zo een zware nacht pff

4 jaar geleden
Reactie op Wondertje68
Ik ga direct kijken, was weer zo een zware nacht pff
Wij volgen de ritmes als leidraad sinds week 6, ik vind het echt superfijn. Ze doet het er goed op, dat is natuurlijk wel voor iedere baby anders.

4 jaar geleden
Ik denk dat je avond tijd best laat is. De natuurlijke slaap tijd van een baby ligt tussen 6-7, dan moet hij al slapen. Voor Elke kindje is dit anders. Mijn zoontje krijgt een fles om 18:00 en slaapt om 18:30, misschien een tip om een boek over slapen te lezen. Ik heb hier heel heel veel aangehad!
Ik heb zelf snuggels&dreams gelezen en Slaap! Over hoe je baby doorslaapt.

4 jaar geleden
Niks is te vroeg, hoe eerder hoe beter voor jullie en jullie baby. Want slaap is belangrijk.
Ik heb 2 boeken van 2 verschillende slaapcoaches en had me heel erg in verdiept tijdens mijn zwangerschap, slaapcoaches zijn echt super. Ik heb een goed slapend baby’tje, vanaf het begin begonnen met goede slaapgewoontes.
En dat gun ik echt ieder ouder en baby!
Ik zou het doen als ik jou was :)

4 jaar geleden
Oef ja frustrerend ! Hier overdag ook heel moeilijk… dat ging een periode keigoed en ineens nimeer. Na 3 kwartier ook altijd wakker en kan niet meer inslaap valleb tenzij ik erbij blijf maar das niet haalbaar… en als ik ze er dan uithaal is ze moe en moppert ze veel… urg!
Maar wij hebben een slaapcursus gekocht van anja caers ( happy baby coach ). Zou heel goed moeten zijn ! Ik ben nog maar net begonnen dus kan er nog niet veel over zeggen.
Mss kan je het eens bekijken op haar website ??

4 jaar geleden
Bij ons gaf een inbakendoek en inbalenlakentje al veel rust voor de kleine.
Verder elke 1-1.5uur 'dwingen' te gaan slapen zodra de eerste vermoeidheidstekenen er zijn.
Is heel pittig maar heb al wel een heel ander kind gekregen