Zijn er meer kindjes die zo slapen? Ook als hij in diepe slaap is en ik zijn nekje recht wil leggen, gaat ie direct terug. Op internet kan ik er weinig over vinden. Misschien is het niks maar ik vind het er toch steeds vreemder uitzien. Zo niet comfortabel…
Google maar eens op de banaan houding, dit kan onder overtrekken vallen, en ik zou dus zelf persoonlijk even langs de osteopaat gaan om te checken of er lichamelijk niks is ofzo 😇
Die van ons sliep ook zo, maar draait nu heel zijn bed rond. Lakentje over hem heen heeft geen nut😅 Ik leg hem wel eens recht terug en weer laken over hem heen maar ‘s morgens is het weer een heel ander verhaal
Ons zoontje sliep zo toen we nog niet wisten dat hij verborgen reflux had. Overstrekking zodat het zuur niet omhoog kon komen. Sinds de dosis omeprazole hoog genoeg is en zijn slokdarm herstelt is + vele bezoekjes aan de osteopaat, slaapt hij terug ‘normaal’. Dus het kan niks zijn, maar kan evengoed medische oorzaak hebben. Goed dat je al eens naar een osteopaat gaat, die kunnen al heel wat voelen! Bij ons bevestigde de osteopaat dat hij reflux had en echt wel medicatie nodig had