32 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Oh wat goed!! Het heeft een paar dagen nodig sowieso! Hopelijk zet het door ...
Heb je verder nog tips? Hij slaapt nu van 18:30-6:00, het is wel een hele sport om hem tot 9:30 wakker te houden. Veel jammeren etc.. zou mooi zijn als hij 7:00 wakker wordt maarja het blijft een kind🤷🏼‍♂️😄

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Heb je verder nog tips? Hij slaapt nu van 18:30-6:00, het is wel een hele s ...
Hmm, hij slaapt nu s nachts 11,5uur, dat is best veel! Het heeft ook tijd nodig denk ik. Hij moet ook wel wennen.. Wij gebruiken verder wel nog white noise tijdens alle slaapjes en zorgen voor een donkere kamer, ook overdag. Hopelijk snel verbetering!

één jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Gebruiken jullie witte ruis? Anders echt een aanrader!
Yes die gebruiken we. Ik doe hem altijd aan alleen lijkt ze juist pas te gaan slapen als de 60min timer op is..

één jaar geleden

Hier ook een hele onrustige dochter gehad voor een paar nachten (2/3 weken), wat bleek, de slaapzak zat niet lekker meer. Slaapt nu gewoon onder een deken met pyama en is een stuk rustiger! Misschien kan dit het bij jullie ook zijn?

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

De 30 min doen we eigenlijk al een hele tijd. Al paar maanden denk ik. Nu m ...
Zijn jullie inmiddels over naar 1 dutje? Hoe gaat dat? Bij ons nu goed slaapt door maar wel extreem vroeg wakker tussen 04;45-5:30, dus zit er ook beetje over na te denken om 1 dutje te gaan proberen..

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Zijn jullie inmiddels over naar 1 dutje? Hoe gaat dat? Bij ons nu goed slaa ...
Nee nog niet. We willen eerst even het winteruur doorkomen. Maar daarna gaan we over. Het vroeg wakker worden kan zeker te maken hebben met die 2 dutjes! Heel veel succes! Laat je even weten hoe het gaat?

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Nee nog niet. We willen eerst even het winteruur doorkomen. Maar daarna gaa ...
Gaan we doen! Denk dat ik ook nog even wacht ben al heel blij dat hij door slaapt!

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Nee nog niet. We willen eerst even het winteruur doorkomen. Maar daarna gaa ...
Gewoon tip: maar in de overgangsfase zal je zien dat je dagen met 1 en met 2 dutjes hebt! Dus het hoeft niet zo te zijn dat ze opeens alleen maar 1 dut doen!

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Nee nog niet. We willen eerst even het winteruur doorkomen. Maar daarna gaa ...
We zijn nog niet over naar 1 slaapje. Hij wordt gewoon iedere nacht tussen 5 uur-6 wakker vaker tegen 5 uur.. vanochtend 4:45 waarbij ik gewoon merk dat hij rond 7 uur echt nog moe is. Vanochtend viel hij om 8 uur in slaap in de wagen voor een halfuur. Ik blijf het toch vreemd vinden hij was altijd tussen 6-7 wakker🤷🏼‍♂️ naar 1 slaapje zie ik voorlopig niet zitten omdat hij gewoon echt niet gezellig is als hij moe is.

één jaar geleden

Reactie op lisavl

We zijn nog niet over naar 1 slaapje. Hij wordt gewoon iedere nacht tussen ...
Wij hebben nu net 2 dagen met 1 slaapje gedaan. Gisterochtend werd ze 7:30 wakker en vanmorgen 6:45 😱 Terwijl het daarvoor ook altijd tussen 5 en 6 was.. Het is wel pittig hoor, de ochtend doorkomen, maar we gaan veel op pad. Hopelijk gaat het snel beter bij jullie!

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Wij hebben nu net 2 dagen met 1 slaapje gedaan. Gisterochtend werd ze 7:30 ...
Wat super fijn! En hoelaat gaat ze naar bed in de middag en avond? En hoelang slaapt ze in de middag?

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Wat super fijn! En hoelaat gaat ze naar bed in de middag en avond? En hoela ...
Ze slaapt tussen 12 en 12:30, en dan max 2,5 uur slapen (over tijdje max 2 uur) en dan tussen 18:30 en 19u naar bed. Afhankelijk van hoe lang ze in de middag heeft geslapen.