12 Reacties

één jaar geleden

Dit gaat zeker weer over gelukkig! Het is echt even doorbijten ben ik bang.... Ons zoontje had ongeveer rond zijn verjaardag (3 juni) ook ineens 2 onrustige weken. Normaal gaat hij gewoon lekker slapen zonder al teveel stampei. Maar die 2 weken was het drama als ik hem in bed wilde leggen. Lang wakker liggen ook. Niet persé huilen gelukkig. Maar wel soms 1 uur erover doen om in slaap te komen. Als hij dan eenmaal sliep was het ook goed. Dat dan weer wel! Wel kon hij vroeg wakker worden.

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Dit gaat zeker weer over gelukkig! Het is echt even doorbijten ben ik bang. ...
Herkenbaar ja. Hier ook nooit gedoe gehad. In bed leggen, gebedje zingen, kus en gaan. Maar nu....pffffff..... Hopelijk snel een ommekeer! Dank voor je reactie!

één jaar geleden

Hi, Dit hebben wij hier ook gehad rond haar tweede verjaardag. Duurde helaas wel echt weken. Niet alleen in slaap willen vallen, laat in slaap vallen, huilen in bed etc , maar ze slaapt nu weer als een roosje en is nu 2 jaar en 2 maanden. Even doorbijten , maar het komt goed😊.

één jaar geleden

Reactie op KimMmH

Hi, Dit hebben wij hier ook gehad rond haar tweede verjaardag. Duurde helaa ...
We stellen ons maar in op een aantal weken, dan kan het alleen maar meevallen 😅

één jaar geleden

Wij zijn al vanaf 19 juni bezig met der, dus het kan even duren 😝

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Wij zijn al vanaf 19 juni bezig met der, dus het kan even duren 😝
Oh hellup!!!!

één jaar geleden

Dochtertje had hier last van een week voor tot een week nadat ons tweede kindje geboren is. Precies toen ze zelf 2 jaar werd. Was heel vermoeiend. We er zelf op een moment bij gaan liggen omdat het niet te doen was. Echt een verkeerd keuze, want vanaf dat moment mochten we de kamer dus echt niet meer uit. Het was die tijd boven de 30 graden en haar kamer was heel warm. We hebben haar na een week of 2 in de kamer van haar zusje gelegd (zij slaapt nog in onze slaapkamer). Daar was het net wat koeler. Die kamer associeerde ze niet met dat wij erbij moesten blijven. Heel gek, maar vanaf het eerste moment sliep ze weer heel goed zelf. Na een week is ze weer naar haar eigen kamer gegaan. Dat is gelukkig ook weer helemaal goed gegaan. Misschien dat het bij ons allemaal heel toevallig goed is gegaan met deze keuzes. Maar het leek er bij ons op dat ze haar eigen kamer toen associeerde met niet (alleen) kunnen slapen.

één jaar geleden

Reactie op Lb1991

Dochtertje had hier last van een week voor tot een week nadat ons tweede ki ...
Ik had ook gehoopt op die associatie, want we zijn sinds een paar dagen op vakantie. Helaas hier hetzelfde verhaal...

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Ik had ook gehoopt op die associatie, want we zijn sinds een paar dagen op ...
Ah balen. Ik heb zo verder ook geen tips. Vond het toen zo zielig voor haar. Maar tegelijkertijd ook heel vermoeiend en vervelend voor ons ook. Zeker als het weken duurt. Hopelijk is ze er snel doorheen.

één jaar geleden

Reactie op Lb1991

Ah balen. Ik heb zo verder ook geen tips. Vond het toen zo zielig voor haar ...
Ja, is het ook! Ze is ook enorm aan het ontwikkelen. Dus dat zit er vast achter.... Idd hopen dat het snel beter gaat.

één jaar geleden

Het heeft hier ook wel echt een paar weken (2/3 maanden geduurd). Overdag wou ze haar middagslaapje wel alleen doen. Maar de avonden wou ze niet alleen zijn. Elke avond tot ze sliep naast haar bedje gelegen. Meerdere keren snachts ook huilend wakker omdat ze ons "kwijt" was. Nu 2 jaar +2maanden en het gaat weer 2 a 3 weken goed!

één jaar geleden

Reactie op MomofJasmijn

Het heeft hier ook wel echt een paar weken (2/3 maanden geduurd). Overdag w ...
Oh wat fijn dat jullie er door zijn!! Hier nog steeds hetzelfde verhaal... Enige verbetering is dat ze iets sneller in slaap valt dan in het begin....