5 Reacties

één jaar geleden

Hier net andersom, gaat gewoon zoals altijd om 20:00 naar bed maar wordt nu een kleine weekje elke nacht wakker🫠

één jaar geleden

Hier juist de nachten.. ging normaal zonder huilen ‘s avonds slapen, nu 1 groot drama. Wordt ook sinds een week 1 x in de avond en 1 x in de nacht wakker. We hebben er maar weer een matras naast gelegd. Succes 🍀

één jaar geleden

Ja naja hier zijn de nachten ook wel onrustig, maar dat verschilt echt per nacht! Gisternacht ging vrij goed, waarbij hij nu al een uur ligt en net alweer rechtop zat met grote ogen 😅 hij is ook wel erg verkouden, dus het hoesten houd m ook waker ..

één jaar geleden

Hier al weeeeken zo. Ik heb het opgegeven, zou niet meer weten wat ik nog meer kan doen haha. Stipt 30 min, kan de klok er gelijk op zetten. Meneer word ook steeds vroeger wakker, een groot feest. 😵‍💫💀😂

één jaar geleden

Volgens mij zit er een slaapregressie rond de 2 jaar. Maar dat sluit niet uit dat sommige kindjes er misschien iets vroeger mee zijn denk ik. Ieder kindje is weer anders dus het zou goed kunnen dat het toch een ontwikkeling sprong is of regressie. Veel kindjes gaan op deze leeftijd ook steeds meer praten en zinnetjes zeggen. Wat misschien ook voor wat onrust kan zorgen qua slaap. Zelf herken ik het af en toe. Met name in het weekend kan het nogal wel eens schommelen qua dutjes. In de nacht ook geen probleem verders (mits hij niet ziek is)