6 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar momenteel 😔 Nu al sinds vorige week zondag elke nacht van ongeveer 01.00u s’nachts tot 03.30u s’nachts wakker.. schreeuwen krijsen huilen.. al van alles geprobeerd, flesje halfvolle melk gegeven, luier verschoond, met hem rond gelopen, mee naar beneden genomen, tussen ons in laten liggen tot zelfs baby tv aanzetten om 02.30u s’nachts en ook geprobeerd te negeren maar het stopt gewoon niet 😢 Ik ben ondertussen ook gesloopt, voor mijn werk in de zorg moet ik ook nog eens om 06.00u uit bed s’morgens.. partner en zoontje konden wel blijven liggen en dan wordt me zoontje dus pas tegen 08.00u wakker. Heeft iemand DE tip wat te doen? Of is het echt letterlijk de tijd uitzitten?

één jaar geleden

Reactie op Suus1988

Heel herkenbaar momenteel 😔 Nu al sinds vorige week zondag elke nacht van ...
Ook zo vermoeiend zeg 😭... Ik denk echt de tijd uitzitten ja....

één jaar geleden

Ik denk echt de tijd uitzitten! Wij hebben er nu 2 weken opzitten van dit (met een week goed slapen tussendoor gelukkig) en nu gaat het ook weer goed lijkt het. Hier was het ook draama, echt zo naar! Maar uitzitten en zo min mogelijk de strijd aangaan (strijd om kind weer te laten slapen). Ik had op een gegeven moment liever dat ik met hem beneden zat te spelen of een filmpje te kijken midden in de nacht dan dat eindeloze proberen hem weer in slaap te krijgen. Wat hier (denk ik) ook geholpen heeft is een korter middagdutje (1,5-2 uur) en niet meer slapen na 3 uur 's middags. Maar het kan ook zijn dat het toeval is dat het weer goed gaat, en dat de regressie gewoon afgelopen was.. lastig te zeggen! Sterkte iig!!

één jaar geleden

Nou alsof meneer heeft meegelezen, heeft hij afgelopen nacht weer doorgeslapen 🎉 hij heeft geslapen van 19.15u tot 06.30u

één jaar geleden

Reactie op Suus1988

Nou alsof meneer heeft meegelezen, heeft hij afgelopen nacht weer doorgesla ...
Haha nou hier heeft meneer ook meegelezen er weer een dramanacht van gemaakt haha😄 dat zal mij leren😂

één jaar geleden

🙈🙈🙄 oeps 😬 sterkte vandaag maar! Hoop dat deze fase voor een ieder snel voorbij is!