49 Reacties

één jaar geleden

Reactie op EvelienM23

Ik durf zo'n dingen nooit hardop zeggen 🤭
Haha sssst

één jaar geleden

Reactie op Lisvos

2/2.5 uur 🫣
Goals wel 👌🏻 maar *klopt gelijk af* vandaag voor de 2e x deze week 2u geslapen! 😍

één jaar geleden

Zo herkenbaar allemaal... Hier sinds een week plots van een hele goeie slaper naar een ontroostbare nachtbraker/vroege vogel! Hoop dat we er snel door komen want beval bijna van nummer 2 🙈

één jaar geleden

Nou sinds eind oktober is vandaag de eerste nacht dat ons zoontje nu pas wakker wordt, jeeeej. Echter heeft zijn tweeling broer me nu de hele nacht wakker gehouden voor t eerst 🙈🙈

één jaar geleden

Van overdag slecht slapen (lees: 40 min over de hele dag) is meneer ook om 6 uur wakker 😒! Hoe kan die het vol houden hè? Hooooop dat deze fase snel voorbij is haha

één jaar geleden

Hier ook 05.30-06.00 wakker en overdag zo ontevreden 🙄

één jaar geleden

Bij ons ging het zo goed vanaf begin dec tot vorige week 🥲 nu weer zo’n 2x wakker s’nachts en erg vroeg wakker 😴💤💤

één jaar geleden

Hier nog een! Mevrouw gaat normaal rond 8u slapen, maar slaat nu compleet door. Krijsen als ze in de buurt van haar bed komt. Ze zit nu alweer 4 avonden tussen ons in op de bank en gaat daarna met ons mee naar bed. Daar slaapt ze gelukkig wel. In elk geval fijn om te weten dat ze hier allemaal last van hebben 😅😅

één jaar geleden

Hier wordt ze rond 7 uur naar bed gebracht. Geen problemen om in slaap te komen maar nu 4 dagen achter elkaar wordt ze midden in de nacht klaar wakker wakker. Staand en mama aan het roepen. Ik wil haar best laten huilen maar me man kan daar slecht tegen. Dus loop ik vrij direct die kant op. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Ga denk ik als eerste haar middag slaap maar inkorten.