8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Slaapsiroop? Is dit een 1 april grap?

茅茅n jaar geleden

Is dit weer een trol?

茅茅n jaar geleden

Nee tis echt!馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Op aanraden van de osteopaat gebruiken wij calmomel siroop, zit o.a. passievrucht en nog wat andere plantenextracten in. Lijkt hier met name te werken om wat rustiger naar bed te kunnen gaan en makkelijker in te slapen, I.p.v. 2 uur rond te lopen of tig keer terug te moeten omdat meneer zichzelf wakker houdt. Met deze siroop dus geen ervaring, maar wel met iets, denk ik, soortgelijks. Voor de oordelende reacties: als je wanhopig genoeg bent, probeer je alles. Geloof me.

茅茅n jaar geleden

Water met suiker en wat plantenextracten. Je kunt het altijd proberen. Al zou ik persoonlijk dan wel erna de tanden poetsen. Dit spul is namelijk mierzoet (vriendin heeft het ook geprobeerd). Baat het niet dan schaad het niet.

茅茅n jaar geleden

Nee, bij ons thuis geven wij geen suiker aan baby鈥檚/peuters. En heb van dit spul nog nooit gehoord.

茅茅n jaar geleden

Is dit echt een ding ?

茅茅n jaar geleden

Ik ken het niet. Wel etherische olieroller speciaal voor kindjes maar daar moet je goed mee opletten bij kleine kindjes, deze is speciaal voor de kleintjes ...wij hadden een roller die bestond uit geuren om prikkels te verwerken. Maar er is er ook eentje voor de nachtrust...bestaat veelal uit lavendel meen ik.