6 Reacties

8 maanden geleden

Onze zoon slaapt standaard de uren die jij beschrijft. Vaak 12 tot 15 en 18.30 tot 8.00. Maar zo na de kerst en oud en nieuw heeft hij echt veel moeite om uit bed te komen. Ik denk zelf dat het daar mee te maken heeft, veel prikkels en andere tijden slapen? Oogt ze verder wel vol energie? Of is er net een griepje geweest?

8 maanden geleden

Ah ok! Ja ze heeft een paar weken ook flinke hoest gehad en daarna is ze meer gaan slapen. Maar ze is overdag inderdaad energiek en vrolijk, speelt fijn.

8 maanden geleden

Hier ook, van 19:30 tot 8:30 (en soms vam 20u tot 9:30). En haar dutjes zijn tegenwoordig later in de middag. Rond 14/15u tot 16:30/17u. Ze houd van slapen haha

8 maanden geleden

Hey, dat komt wel bekend voor. Zeker ook in de kerstvakantie af en toe niet uit bed willen en lang uitslapen. Zal vast iets met griepjes/hoestjes en decemberdrukte te maken hebben. Nu weer terug in het normale ritme. En... de dagen worden weer langer. Ik snap die kleintjes wel. Ik wil ook liever een lange winterslaap houden, maar helaas bepaalt onze maatschappij anders.

8 maanden geleden

Ja herkenbaar! Mijn dochter slaapt ook van 19-7/7:30 en ‘‘s middags 2-2,5 uur. Terwijl ze daarvoor er langer over deed om ‘s avonds in slaap te komen en een middagdutje van 1,5 uur echt wel genoeg was. Wel even lekker deze fase moet ik zeggen 😄

7 maanden geleden

Onze zoon slaapt de laatste 2 weken al 19.45u-9.30u (dan maak ik hem wakker) en dan weer 14-15.30u. Vraag me soms echt af of hij een winterslaap aan het doen is 😂