11 Reacties

één maand geleden

Ik weet dat er zo slaaptunnels bestaan. Maar weet niet of dat iets is.. 🍀

één maand geleden

Ik was net in een kinderwinkel en zag dat Timboo hele grote slaapzakken heeft. Weet nu niet welke maten..

één maand geleden

Dankjewel! Ik ga eens even kijken!

één maand geleden

Bij mijn zoontje lukt slapen onder een deken nog steeds niet. Heb nu dan toch maar nieuwe warme slaapzakken gekocht. C&A heeft tot maat 120cm

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem, zoon is nu bijna 3,5 jaar. Vorig jaar nog slaap pak gebruikt, was een echte uitkomst maar hij is nu al zo groot... ik hoop ergens dat hij toch leert om onder de deken te blijven liggen. We hebben het uiteindelijk allemaal geleerd denk ik dan 🤣

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem, hij wilt ook geen slaapzak meer aan. Ik overweeg om een verzwaringsdeken voor kids te gebruiken. Misschien dat het helpt

één maand geleden

Mijn plan c als een deken en een grote slaapzak niet lukt: onesie over een warme pyjama

één maand geleden

Je hebt ook slaapzakken met losse beentjes van bemini bijvoorbeeld. Misschien dan met een dekentje er over

één maand geleden

Ik doe mijn zoontje een warme pyjama aan en dan een thermo panty aan ipv een pyjamabroek. Daardoor blijven zijn voeten en benen warm. En het zit heel comfortabel voor hem.

één maand geleden

Heb verschillende dingen met ons zoontje overlegd. Hij koos uiteindelijk toch voor een leuke slaapzak! Gaat goed! Even uitgelegd hoe ie los moet, voor als ie moet plassen (is zindelijk, maar eigenlijk plast ie nooit in de nacht😶

één maand geleden

Ik zag net molisandco.com voorbij komen dat lijkt me echt een oplossing! Zitten ook voetjes aan met antislip maar kan je ook terug klappen