5 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben Luvion Pinguïn Slaaptrainer. Gaan geen ogen open, geen geluid. Maar de lamp kleurt eerst rood (half uur) en dan groen. Hij gaat gewoon mee in bed. Mijn zoon kan zelf het lampje aan doen, knuffeltje met z'n lamp en na 20 minuten gaat het licht uit. Je laat hem op met je telefoon oplader. Alles waarbij ogen open gaan maakt geluid, dus volgens mij is kleur lampje iets handiger:)

één jaar geleden

Het egeltje van de Hema heeft alles wat je aangeeft te willen, maar is niet fulltime op netstroom aangesloten. Gaat sowieso 2 weken mee, dan bedenk ik me altijd dat die weer geladen moet worden😅 bevalt hier supergoed!!

één jaar geleden

Deze: heel blij mee!! Geen geluid, wel een lichtje (5standen verstelbaar) en doet precies wat het moet doen!

één jaar geleden

Dank voor alle reacties. We zijn uiteindelijk voor deze gegaan. Geen fan van het licht ook, maargoed dat hebben ze allemaal. Verder lekker stil en onze zoon vind zijn nieuwe slaapvriendje fantastisch!

één jaar geleden

Vraagje... hoe oud zijn jullie kids toen jullie hiermee zijn gestart? Onze dochter is 2 en elke ochtend rond 5u wakker ongeacht hoe laat ze gaat slapen.