7 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het hier klaarliggen, maar hebben het nog niet gebruikt... Ben ook aan het twijfelen om er mee te starten. Volg graag mee voor tips!

één jaar geleden

Staat er al sinds ze 1 is (toen gekrgen voor haar verjaardag). Eerst niet zo'n aandacht aan besteedt, maar sinds ongeveer 1.5 jaar wel en ze snapte het redelijk snel. Intussen is ze 2 en roept ze pas als het schaap wakker wordt (of al is, hij staat niet vlak naast haar zodat ze niet wakker wordt van het openen van de oogjes)

één jaar geleden

Wij hebben sinds een paar weken (voor dezelfde reden als jou) deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/slaaptrainer-kinderwekker-slaapwekker-oplaadbaar-nachtlampje-kinderen-slaaptrainer-schaap-kinderen-met-dimfunctie-daily-logix/9300000044963321/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--&gbraid=0AAAAAD5OnmN3SHs5ViCPGN4sguh2GPIKS&gclid=Cj0KCQjw84anBhCtARIsAISI-xenquJixQyvlt-E-yF5nH8fDyqbGcMjSZhZBZga3SyuQKU274NrXhMaAnUPEALw_wcB Mijn dochter had al gauw door wat de bedoeling was. Het schaapje wordt bij ons om 7.15u wakker. Het licht veranderd en de digitale ideeën gaan open. Als mijn dochter eerder wakker is, dan gaat ze nu rustig spelen. Zodra het schaapje wakker is roept ze dat en dat ze er uit wilt. Nu ook al een paar keer voor gekomen dat ze rond half acht wakker wordt en dan pas roept. Bij ons werkte het dus super.

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Wij hebben sinds een paar weken (voor dezelfde reden als jou) deze: https:/ ...
Wat top! Waar gaat ze dan mee spelen?

één jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Wat top! Waar gaat ze dan mee spelen?
Haar slaap knuffels. Ze slaapt nog in een ledikantje, dus ze kan niet uit bed.

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Haar slaap knuffels. Ze slaapt nog in een ledikantje, dus ze kan niet uit b ...
Mijn dochters wil helemaal geen knuffels in bed 🤭 maar we gaan de wekker aanschaffen en beginnen ermee

één jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Mijn dochters wil helemaal geen knuffels in bed 🤭 maar we gaan de wekker a ...
Haha oh ja, dat gaat dan lastig. Mijn dochter doet soms ook heel zachtjes kletsen, zingen of tellen (of een combinatie daarvan). Ze bedenken vaak zelf wel iets om zichzelf bezig te houden. Ik zie dat in mijn eerste bericht een autocorrectie niet goed is gegaan. Het moet zijn: digitale ogen, niet digitale ideeën 😅